فرماندار ورامین در اجتماع مردم ورامین برای محکومیت حادثه کرمان گفت: این حادثه نشان می‌دهد دشمنان زوال و نابودی خودشان را حاج قاسم سلیمانی و ایران می‌دانند.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 04 January 2024

به گزارش تابناک تهران، مردم ورامین طی اجتماعی اقدام تروریستی کرمان را محکوم و خواستار انتقام سخت از عاملین این جنایت خصوصاً رژیم صهیونیستی شدند.

مجید درویشی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین در این مراسم ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: این شهدا مذبوحانه توسط نظام کفر به شهادت رسیدند و این حادثه نشان می‌دهد دشمنان زوال و نابودی خودشان را حاج قاسم سلیمانی و ایران می‌دانند.
 

 

وی گفت: آمریکا و اسرائیل عامل اصلی سقوط در منجلابی که در آن گیر کرده‌اند را ایران می‌دانند و تاب تحمل زائرین شهید سلیمانی را نداشتند.

فرماندار ورامین با اشاره به سقوط ده ساله آمریکا در منطقه افزود: شهید سلیمانی با تدبیر و شجاعت مانع اجرای نقشه‌های استکبار جهانی شد و داعشی که با سرمایه‌گذاری آمریکا به وجود آمد را نابود کرد و تهدید داعش برای ایرانی‌ها را تبدیل به فرصت کرد و تقویت جبهه مقاومت اکنون باعث عقب‌نشینی جبهه استکبار از اهداف شوم خود شده است. 

درویشی بیان کرد: استکبار به دنبال حذف مکتب حاج قاسم سلیمانی است و در این سه ماه و در جنگ غزه به عینه دیدید که شاگردان و رهروان این شخصیت بزرگ در جبهه مقاومت چه باتلاقی را برای استکبار بوجود آورده است. 
 


وی تصریح کرد: محور شرارت آگاه شده است که قدرت ایرانی‌ها در همین تجمعات و راهپیمائی‌ها است و به دنبال ترس مردم از این تجمعات است، ولی کور خوانده‌اند زیرا این ملت، ملت شهادت است و این ترورها آن‌ها را بر عهد خود با ولی فقیه خود منسجم‌تر می‌کند.

فرماندار ورامین کینه دشمنان را در این حادثه عینی دانست و اظهار داشت: دشمنان از ملت ایران بخاطر تبعیت از رهبری معظم انقلاب عصبانی هستند و در این حادثه این کینه توزی آن‌ها دیده شد و قطعا ما به پشتوانه نیروهای نظامی خود پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها مانند گذشته خواهیم داد. 
 


درویشی با ذکر این نکته که چرا انتقام نمیگیریم، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول چهار سال گذشته یک راهبرد منطقی و عقلانی برای انتقام شهید سلیمانی در نظر گرفته است و لیست افرادی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشته‌اند برای انتقام‌گیری مرحله به مرحله پیش می‌رود و قطعا تمام عاملان ترور شهید سلیمانی و حادثه دیروز به اشد مجازات خواهند رسید و پاسخ سخت ما را طبق فرموده مقام معظم رهبری خواهند دید. 

وی اخراج آمریکا از منطقه را یک راهبرد عقلانی برای انتقام از عاملین ترور شهید سلیمانی و حادثه دیروز عنوان کرد و گفت: امروز به برکت خون شهدا محور مقاومت قدرتمندتر شده است و در باریکه غزه کشورهای محور شرارت چگونه زمین‌گیر شده‌اند و ما باید به موضوعات و مسائل با بصیرت نگاه کنیم و حضور حداکثری ما در صندوق‌های رای در پایان سال جاری ضامن امنیت کشور خواهد شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار