کاندیدای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت، خواست مراقب باشند به حُرمت خون شهدای حادثه تروریستی کرمان، بعد از اعلان تایید صلاحیت‌ها شادی نکنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 04 January 2024

در حالی که هنوز به صورت رسمی تایید صلاحیت کاندیداهای محلس اعلام نشده است اما خبرهای غیر رسمی از تایید صلاحیت برخی کاندیداهای مطرح خبر می دهد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و یویراحمد ، برخی رسانه های محلی پیامی از غلام رضا تاجگردون منتشر کرده اند ، که در واقع به نوعی وی تایید صلاحیت خود را اعلام کرده است .

در متن پیام تاجگردون آمده است:

به نام خدا
دوستان عزیز
مردم شریف گچساران و باشت
بالاخص جوانان عزیز
انتخابات پیش رو نقطه اتصال و مشارکت مردم برای خدمت بهتر و ایجاد همدلی است. تایید صلاحیت توسط هیات محترم نظارت شورای نگهبان اولین گام برای آغاز یک کار بزرگ است و رعایت قانون، شئونات دینی و اخلاقی در مسیر پیش رو لازم و ضروریست.
این روز‌ها ملت شریف ایران در سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مواجهه با جنایت خونبار دیگری شدند که موجب گردید ده‌ها مظلوم بیگناه به شهادت رسیده و ایران اسلامی را یکپارچه عزادار کند.
اگر چه لازم است از مردم شریف گچساران و باشت تشکر کرده که همچون همیشه نشان دادند در پاسداری از آرمان‌های انقلاب زبانزد هستند و حُرمت این عزا را طی این دو روز نگهداشتند ولی شاید باشند کسانی ناآگاه و بعضا شاید دوست نما که حرمت خون به زمین ریخته این عزیزان را نگه نداشته و خوشحالی تایید صلاحیت کاندیدای مطلوب خود را ارجح بر حُرمت این عزا دانسته و صحنه عزا را به شادی تبدیل کنند.
به علاقمندان خود و دیگر علاقمندان به دیگر داوطلبین عزیز توصیه دارم حرمت نگهداشته و اقدامی که دور از شآن انسانیت است انجام نداده و یقینا آنانی که دست به چنین اقدامی زنند دوست خواه داوطلبین محترم نیستند.
غلام رضا تاج گردون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار