رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان:
تابناک هرمزگان- رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان گفت: امروز شاهد هستیم که بقای اسلام توسط فاطمه زهرا (س) و فرزندان ایشان رقم خورده است و آیات و روایات و سوره‌های قرآنی به ویژه سوره کوثر گواه عظمت این بانوی بی نظیر اسلام را می رساند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 03 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//حجت الاسلام احمدرضا باوقار، در دومین کنگره ملی بانون تاثیرگذارکه در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) کامل ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است که امروز نیاز است همه امت اسلامی به ویژه زنان ما بیش از پیش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان گفت: زنان زیادی به لحاظ فضایل اخلاقی و انسانی در جهان بشریت در طول تاریخ خوش درخشیدند اما هیچ زنی به پای حضرت زهرای مرضیه(س) نرسیده است، چرا که ایشان با عمر کوتاه خود، آثار و برکات زیادی را برای همه زمان ها به یادگار گذاشت.

باوقار افزود: امروز شاهد هستیم که بقای اسلام توسط فاطمه زهرا (س) و فرزندان ایشان رقم خورده است و آیات و روایات و سوره های قرآنی به ویژه سوره کوثر گواه عظمت این بانوی بی نظیر اسلام را می رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و گروه‌های تکفیری بود و با جهاد خود در مقابل دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی کرد.

باوقار گفت: امیدواریم با پیروی از مکتب و راه ایشان بتوانیم در پاسداشت تلاش ها و مجاهدت هایش موفق باشیم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار