مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: تقدیر از زحمات افراد باعث تشویق و ترغیب دیگران به خوبی ها می شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 07 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نجفی در آیین تقدیر از بانوی ستایشگر اهل بیت(ع) استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار داشت: فعالیت های شما در کسوت خادمی و مادحی اهلبیت(ع) در سال های متمادی شایسته تقدیر است.

وی افزود: اجماع جامعه ستایشگری، امور بانوان استانداری و امور بانوان تبلیغات اسلامی، بر انتخاب شما بعنوان بانوی تاثیر گذار، نشان از این دارد که خداوند به برکت خادمی در دستگاه اهل بیت(ع) آبرویی داده و این ارزش بسیار بالایی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: اینکه ما امروز در خدمت شما هستیم تقدیری خواهد بود بدلیل تلاش ها و مجاهدت های شما در دستگاه اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: اگر از زحمات افرادی تقدیر کنیم، این از باب ادای احترام ماست و این مهم خود باعث تشویق به خوبی ها می شود.

وی ادامه داد: هدف از تقدیر ترغیب دیگران به انجام کار های خوب و به اصطلاح نشر خوبی هاست و حتما تقدیرکننده اصلی خود اهل بیت علیهم السلام در روز قیامت خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ سرکار خانم ذکری محمدیان از مادحین بنام و با سابقه استان ایلام نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود و برخی خاطرات از سالهای خادمی برای اهل بیت پرداخت./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار