استاندار خوزستان گفت: داعشی ها رو به اضمحلالند آن ها از ضعف عقیدتی جوامع اطراف ما استفاده کرده و رشد کردند؛ اما هنوز با سد جمهوری اسلامی برخورد نکرده بودند، اکنون که رو در رو شده اند، ریشه آن ها را خواهیم زد.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 06 January 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز جمعه ١۵ دی ماه با حضور در راهپیمایی محکومیت جنایات تروریستی کرمان که پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار شده بود؛ ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی فرهنگ ایثار و مقاومت و روحیه شهادت طلبی را یکی از ابزار اصلی برای نابودی دشمنان ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: هر چه داریم از شهداست و هرچه ما را بکشند؛ ملت ما بیدارتر خواهد شد.

حسینی محراب با بیان اینکه تجمعات مقتدرانه مردم سراسر کشور از جوشش خون شهدا در قلب هاست، افزود: امروز چهل و سومین سالگرد شهدای هویزه است که توسط صدامیان به شهادت رسیدند، داعشیان خبیث به عاقبت صدام و صدامیان دچار خواهند شد.

به نقل از استانداری خوزستان، وی همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان ابراز امیدواری کرد که به زودی با مسببان این حادثه برخورد جدی صورت می گیرد.

امروز جمعی از نمازگزاران مومن و انقلابی اهواز پس از اقامه نماز جمعه از مسیر مصلی مهدیه اهواز تا چهارراه آبادان با مشت های گره کرده در راهپیمایی باشکوه ضد استکبار جهانی ، حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان و زائران حرم سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی باشکوه تمامی اقشار جامعه با در دست داشتن پلاکاردهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی و عکس سردار دل ها با سر دادن شعار انتقام انتقام خواستار برخورد جدی با مسببان این حادثه تروریستی شدند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار