دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا سال ۱۹۷۹ استکبار به دنبال تمام کردن موضوع اشغال فلسطین بود اما ورود امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا موضوع فلسطین از فراموشی نجات پیدا کند و امروز جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از ملت مظلوم فلسطین در دنیا است.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 06 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، سید مجتبی ابطحی در یادواره شهدای خبرنگار غزه و گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت که پیش از ظهر امروز با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و جمعی از مسوولان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه تحولی عظیم قرار داریم که جهان جدید را شکل و هندسه قدرت را تغییر می‌دهد.

وی عملیات طوفان الاقصی را پرش استراتژیک و غیرقابل توصیف، عنوان کرد و افزود: در سال ۱۹۱۶ انگلیس اقدامات خود را برای تغییر منطقه خاورمیانه پیگیری کرد و یک سال بعد از آن وزیر خارجه آن‌ها به یهودی‌ها قول داد برای آن‌ها وطن درست کند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سال ۱۹۴۸ که رژیم صهیونیستی به عنوان یک جرثومه فساد تشکیل شد، جهان اسلام نیز برای مقابله با آن به پا خواست.

این مسوول ادامه داد: در سال ۱۹۷۶ اعراب جمع شدند تا سرزمین‌های اشغالی فلسطین را آزاد کنند که به جنگ ۶ روزه منجر شد و دولت‌های حامی اسرائیل با دو شعار «ارتش اسرائیل شکست ناپذیر است و یهود قوم برتر است» به میدان آمدند و جبهه اعراب شکست خورد.

ابطحی عنوان کرد: تا سال ۱۹۷۹ استکبار به دنبال تمام کردن موضوع اشغال فلسطین بود، اما ورود امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا موضوع فلسطین از فراموشی نجات پیدا کند و امروز جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از ملت مظلوم فلسطین در دنیا است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت موفق تبدیل شده و دستاورد‌های بسیای را به دست آورده است که باید برای نسل جوان تبیین کرد.

وی شهادت ۱٠۷ خبرنگار در جنگ غزه را از عوامل غلبه جبهه رسانه مقاومت بر رسانه‌های استکبار برشمرد و اذعان کرد: با امید دادن به ملت، عزت دادن به جوانان و بالا بردن سطح آگاهی می‌توانیم گفتمان انقلاب اسلامی را بیش از پیش جهانی کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار