فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از اعزام ۴۵ نفر از جامعه کار و تولید این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب توسط حوزه کارگری شهید تندگویان در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 06 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ مهدی علی زمانی اظهار کرد: بسیجیان قشر کارگری روز جمعه ۱۵ دی ماه به همراه راوی و مسوولان بسیج قشر کارگری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارگران شهرستان آبیک به مدت چهار روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور خواهند داشت، افزود: این زائران از مناطق عملیاتی پادگان دوکوهه، منطقه عملیات فتح المبین، منطقه هویزه، طلائیه، والفجر۸ اروند رود، عملیات کربلای ۴ منطقه نهر خین و  شلمچه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک تصریح کرد: روایتگری حاج پرویز دشتی از فرماندهان دفاع مقدس برای قشر کارگری یکی از برنامه‌های مهم راهیان نور است و در رزمایشی، صحنه ها، وقایع و خاطرات دوران دفاع مقدس برای بسیجیان قشر کارگری بازسازی می‌شود.

علی زمانی بیان کرد: اعزام قشر کارگری بسیج به مناطق عملیاتی جنوب که از کارخانجات و شرکت‌های مختلف مستقر در شهرستان هستند، سومین مرحله از اعزام ها پس از اجرای دو محله راهیان نور دانش آموزان دختر به این مناطق محسوب می‌شود که ۱۸ دی ماه به شهرستان بازمی‌گردند.

وی گفت: در مرحله چهارم که پیش از پایان امسال است دانش آموزان پسر و پس از آن یعنی پنجمین مرحله بسیج محلات، به کربلای ایران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدا مصداق آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند»، هستند و شاهد، زنده و ناظر هستند.

این مسوول نظامی ادامه داد: شهدا با خدا معامله زیبایی انجام داده‌اند و جان خود را نثار می‌کنند و در قبال این فداکاری و جان نثاری،خدا قدرت تصرف در امورات و احوالات اشخاص را به شهدا عطا می‌کند.

علی زمانی اذعان کرد: تاثیر معنوی شهدا در مناطق عملیاتی جنوب بدون روایتگری و مداحی هم نصیب زائران شده و به نوعی شیفته شهدا می‌شوند به گونه‌ای که برخی خواستار حضور چندین باره در مناطق عملیاتی هستند که به دلیل محدودیت تلاش می‌شود افرادی که تاکنون مشرف نشده‌اند را اعزام کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک افزود: همان گونه که زائران کربلا با یک بار حضور در عتبات عالیات عاشق و دلداده امام حسین علیه السلام می‌شوند زائران کربلای ایران هم دوستدار شهدا بوده و درخواست مجدد برای حضور در مناطق عملیاتی را دارند.

وی در پایان گفت: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و لازم است در مسیر آرمان‌ها و اهداف نورانی و والای آنها گام برداریم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار