امام جمعه سنندج گفت: اقدامات تروریستی در کرمان نشانه عجز دشمنان در برابر قدرت و عظمت ملت ایران است.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 06 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی ضمن محکوم‌کردن حمله تروریستی در کرمان اظهار کرد: تاسف و همدردی خود را با همه بازماندگان شهدا اعلام و از درگاه خداوند منان شفای عاجل و کامل مجروحان این واقعه را خواهان هستیم.

وی افزود: چنین اقدامات ناجوانمردانه و ددمنشانه بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنانی این مرز و بوم است که همواره محکوم به شکست است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دشمن پیشرفت و اتحاد ملت ایران را بر نمی‌تابد از این رو هرگز دست از دشمنی و طراحی توطئه برنمی‌دارد، گفت: این حرکات مزبوحانه و ناجوانمردانه نمی‌تواند عزم و اراده پولادین ملت سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال را خدشه‌دار کند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: سراسر مردم در ایران اسلامی از این واقعه تلخ ناراحت هستند و این انتظار را داریم که با تلاش نیرو‌های توانای امنیتی و انتظامی کشور عاملان و آمران این اقدام بزدلانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و بسزای عمل شنیع خود برسند.

وی گفت: دشمنان باید این واقعیت را قبول کنند که مسیر عزتمند و متعالی ملت ایران با این اقدامات تروریستی متوقف نمی‌شود و انتقامی سخت در انتظارشان خواهد بود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: خون شهدای بی‌گناهی که در حادثه تروریستی کرمان بر زمین ریخته شد افول و نابودی اسکتبار جهانی و رژیم صهیونیستی را تسریع می‌بخشد.

وی گفت: دشمنان انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بدانند با این اقدامات ضد بشری که در هیچ مسلک و مکتبی قابل قبول نیست فقط چهره کریه و سیاهشان را بیش از پیش به جهانیان نشان داده و راه به جایی نخواهند برد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار