ناظری گفت: روحم از چنین مسئله ای خبر ندارد ،تازه ممنوع الکار شدن خود را از زبان شما می شنوم، لذا ، عمل ناهنجاری مرتکب نشده ام که مورد بازخواست قرار بگیرم.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 19 October 2015
روز گذشته خبری مبنی بر ممنوع الکار شدن 24 چهره موسیقی کشور شنیده شد، که در بین آنها نام هایی نظیر همایون شجریان ، حافظ ناظری، محسن یگانه، محسن چاوشی، علی لهراسبی و.. به  علت همکاری با رادیو جوان، پخش کلیپ در شبکه های ماهواره ای  و تخلفات در کنسرت های برون مرزی به چشم می خورد.

در همین راستا با حافظ ناظری صحبت کردیم که وی سخن خود را اینگونه آغاز کرد:منبع خبر ممنوع الکار شدن خود را نمی دانم، روحم هم   از چنین مسئله ای خبر ندارد ،تازه ممنوع الکار شدن خود را از زبان شما می شنوم، لذا من عمل ناهنجاری مرتکب نشده ام که مورد بازخواست قرار بگیرم.

وی در ادامه اضافه کرد: بدون اجازه و رضایتم بخشی از کلیپ هایم از شبکه های ماهواره ای پخش می شود، این مسئله را دولت و مجموعه زیر صلاح آن یعنی وزارت ارشاد می دانند.

خواننده آلبوم "ناگفته ها" اعلام کرد: بعید می دانم برای همچنین مسئله ای  خواننده ها را ممنوع الفعالیت کنند، در ارتباط با خودم می توانم این نکته را اعلام کنم که هم در داخل و هم در خارج از کشور غریب هستیم ، امیدوارم   این مسئله ای که مطرح شده ، به هیچ عنوان رخ ندهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار