معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خبرداد:
فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۶۱پروژه در طرح شهید سلیمانی در سال گذشته به استان اختصاص یافت که به صورت صددرصد در مدارس اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 10 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرشید کرمی در آیین افتتاح چمن مصنوعی مدرسه شهید تندگویان شهرستان گچساران با اشاره به آغاز اجرای طرح سراسری شهید سلیمانی در دولت سیزدهم در راستای ساخت چمن مصنوعی در مدارس، گفت: در سال گذشته، دوهزارو صد پروژه درکشور تصویب شد که امسال هم ۲هزارو ۱۰۰پروژه دیگر در همین راستا برای مدارس تعریف شده است.
کرمی افزود: ازپروژه‌های سال قبل ۶۱پروژه به استان ما تعلق گرفت که به صورت ۱۰۰درصد اجرا کردیم.
وی افزود: در واقع چمن‌های مصنوعی که به شهرستان گچساران از طرح شهید سلیمانی درسال قبل تعلق گرفته شامل،۴چمن بود که دو چمن هم به تازگی در مجموع ۶ چمن اضافه شده و ۲۴چمن هم از طرح آسیب‌های اجتماعی نفت می‌باشد که در اختیار نماینده مجلس است که با پیگیری‌های که ما انجام دادیم توانستیم با همکاری نوسازی تحویل دانش آموزان بدهیم.
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:چمن‌ها متعلق به درون مدارس می‌باشد و یک چمن بزرگ برون مدرسه‌ای ۶هزارو ۴۰۰متر بنام شهدای دانش آموز در پانصد دستگاه گچساران افتتاح شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
کرمی اعتبار هر چمن مصنوعی در استان را ۳۰۰میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این اعتبار به حساب مدارس واریز و خرید از طریق سامانه انجام می‌شود و تقدیم دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران نیز با تقدیر از نگاه دولت سیزدهم به مقوله مهم ورزش و ساخت زیرساخت‌های ورزشی گفت: چمن مصنوعی مدرسه شهید تندگویان شهرستان گچساران با مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال احداث شده است.
عیسی خادمیان مدیرمدرسه شهید تند گویان نیز گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه سازی و متناسب سازی فضا‌های آموزشی مدارس در سطح کشور اجراء شد که گام مهمی برای پرورش استعداد‌های ورزشی دانش آموزان در مدارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار