نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: روحیه شهادت طلبی برای همه انسان های جهان امنیت ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 10 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز جلسه شورای ستاد دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان اظهارداشت: قرآن کریم کتاب تاریخ نیست، کتاب ذکر است.

وی تصریح کرد: وقتی در قرآن خداوند می‌فرماید موسی، قارون، هامان، سامری و ... این یک مسئله شناختی بوده که انسان این گونه است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انسانی که مؤید به فطرت الهی، فکر، علم و ایمان است در درون دل یک موسی بوده که بهترین بوده، اما فرعون در باطن هر انسانی در کمین می‌باشد که باید هواس انسان بسیار جمع باشد.

عبادی با اشاره به اینکه شرط اول مسئله بزرگداشت شهدا شناخت این قضیه بوده یعنی هر یک از عوامل گمراه کننده در وجود شخص و بعد از آن در وجود جامعه رسوخ یابد سرنوشت را رقم می‌زند، گفت: دنیا با این همه ادعا نگاه می‌کنند که زنان و کودکان را ذبح می‌نمایند جز آن‌ها که در مکتب اسلام دوره دیده اند.

وی با بیان اینکه استعمارگران جهانی همواره دنیا را تهدید می‌کنند و این بحث یک کشور، منطقه و قبیله نیست بلکه دنیا را درگیر ساخته است، یادآور شد: با همه ادعا‌های دموکراسی خود که می‌گفتند فقط یک کشور دموکراتی در خاورمیانه بوده و آن صهیونیست است می‌بینیم که در طول سه ماه گذشته در جلوی چشم مردم دنیا زنان و کودکان و حتی ۱۱۱ خبرنگار را با ادعای حکومت مردم بر مردم کشتند و نابود ساختند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: متأسفانه ما معنی شهدا را نفهمیده ایم که در هر مقطعی در سلطه فرعونی فقط یک پادزهر آن هم شهادت طلبی بوده وجود دارد.

عبادی تصریح کرد: از ۵۰۰ سال قبل که استعمارگران تاریخ در هر کجا قدم نهادند قتل و عام انجام دادند به طوری که ایالات متحده را سر قبر ۱۰۰ میلیون انسانی که کشتند بنا گذاشتند تا در ۲۰۰ سالی که به کشور‌های اسلامی رسوخ کرده اند طرحشان برای دزدی بین المللی این بوده که قرآن، فرهنگ و انسان را از بین بردارند و مردم را تبدیل به حیوان کرده تا بر آن‌ها مسلط شوند.

وی یادآور شد: معنای چماغ و هویچ هم یعنی همین که حیوان به این موضوعات می‌اندیشد، ولی انسان به شرف می‌اندیشد و آن‌هایی که از بند این صفات حیوانی آزاد بوده شهادت طلبان هستند.

وی با بیان اینکه دشمن با صد‌ها و هزار ان اتاق فکر روی هر مسئله‌ای که بخواهند کارشناسی و مهندسی می‌کنند، اضافه کرد: یک مسئله از محاسباتشان خارج بوده و آن مسئله شهادت طلبی است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: در ایران از روزی که انگلیس از ۲۰ میلیون جمعیت ایران ۱۰ میلیون انسان را با چراغ خاموش از بین برد و انسان بی شعور و تریاکی مانند رضا خان را را بر ایران مسلط کرد و هر نوع کاری را انجام داد که مهمترین ظلمش فرهنگی بود و نقاط استراتژی کشور را تقدیم غارت گران تاریخ نمود، اگر امام فریاد نمی‌زد حال ایران با غزه متفاوت نبود بلکه حتی بدتر از آن بود.

عبادی ادامه داد: بعد از فروپاشی شوروی که کار اروپائیان استعمارگر بود اگر نقش امام، شهادت طلبی و انقلاب ایران نبود کدام کشور می‌توانست در مقابل آن‌ها بیایستد بنابراین آنچه همه چیز از جمله جان، فرهنگ، دین، شرف و انسانیت مردم به هر نسبتی در ایران و دنیا حفط کرد، روحیه شهادت طلبی بوده است.

وی اضافه کرد: روحیه شهادت طلبی برای همه انسان‌های جهان امنیت ایجاد کرد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر شناخت فرهنگ شهادت طلبی در جامعه گفت: باید کاری کنیم که این فرهنگ عظیم به صورت خودکار و به معنای صحیح آن در جامعه شناخته شود تا افراد ذوب در کمال انسانی شوند.

عبادی ادامه داد: بنابراین به عنوان پیام این بزرگداشت شهادت طلبی به عنوان یک تفکر در مقابل شبیخون‌های فرنگی دشمن عمل کرده و آن‌ها را دچار عقب نشینی کند.

وی خاطرنشان کرد: تنها یک راه برای رسیدن بشر به کمال و امنیت واقعی وجود دارد که در دعای ندبه به وضوح به آن اشاره شده که تمامش محکمات دینی، اخلاقی و فرهنگی است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حق کار جهادی جهادگران معلول این بوده که شما بتوانید این پیام را به جامعه بشری برسانید، ادامه داد: انقلاب ما صادر شده و نشانه آن این بوده که جوانان اروپایی از آن‌ها جدا شده اند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار