امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: شرکت در انتخابات تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب بوده و انتخابات فرصتی است برای شناخت آرمان‌های انقلاب که رسانه‌های خارجی در تلاش هستند که حضور مردم در انتخابات را کم رنگ نشان دهند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 12 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) برگزارشد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی اظهار کرد: دشمن اکنون در تلاش برای مشارکت نکردن مردم در صحنه انتخابات است و باید نخبگان و کسانی که دارای ظرفیت هدایت جامعه هستند در این عرصه جهت‌دهی دقیق به مردم داشته باشند.

وی افزود: جهان استکبار به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به نظام هستند چراکه بزرگ‌ترین خطر برای جامعه ناامیدی و تسلیم شدن است.

انتخابات مظهر عزت ملی است

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد گفت: انتخابات مظهر عزت ملی، پشتوانه امنیت ملی و نماد آزادی مردم است و انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد به معیار‌های فرد اصلح پرداخت و گفت: یکی از معیار‌های فرد اصلح، اعتقاد عملی به انقلاب، قانون اساسی و خط امام و اسلام است و لذا مردم باید در هنگام رای دادن فرد اصلح را انتخاب و روانه مجلس کنند و مجلس خوب با افراد اصلح خروجی بهتری خواهد داشت.

کشتار غیر اصولی دام و طیور در پارس‌آباد نیازمند ورود جدی مسوولان است

امام جمعه شهرستان پارس آباد از عدم نظارت به کشتار‌های غیر اصولی در این شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و گفت: کشتار‌های دام و طیور غیر اصولی در کنار خیابان سلامت جامعه را شدت می‌کند و از دادستان می‌خواهیم که به این مسئله ورود کند.

وی افزود: وضعیت غیربهداشتی و کشتار‌های غیر اصولی و عدم نظارت جدی مسوولان بهداشتی به نحوه ذبح احشام در این واحد سنتی، سلامت شهروندان را به شدت تهدید می‌کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد بر ضرورت توجه ویژه دامپزشکی به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی حوزه سلامت جامعه تاکید کرد و افزود: نظارت بر کشتار‌های غیر اصولی در دامپزشکی را تقویت کنید تا مشکلی در حوزه بیماری‌های دامی در منطقه نداشته باشیم.

امام جمعه پارس آباد از شهردار و شورای اسلامی شهر به دلیل وجود برخی مناطق حادثه‌خیز در شهر پارس‌آباد انتقاد کرده و افزود: با کمی بارش باران آبرفت و جوب‌های آب پر می‌شود که در این مورد اقداماتی را انجام دهند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار