مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد ۲۴۴ درصدی وزن و افزایش ۱۷۳ درصدی ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در ٩ ماهه سپری شده از سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 14 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، اظهار کرد: وزن کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات این استان در ٩ ماهه سال جاری ۲ میلیون ۵۸۵ هزار و ۵۹۵ تن به ارزش یک میلیارد و ۱۷ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۷۹۰ دلار است. 
 
وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۲۴۴ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۷۳ درصد رشد داشته است.
 
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ۹۹۰ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۹۲۸ دلار به وزن ۲ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۷۰۷ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۷ درصدی ارزش و سهم ۹۸ درصدی وزن را از آن خود کرد.
 
وی گفت: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۲۳۸ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.
 
این مسئول سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش سه درصد و از حیث وزن ۲ درصد عنوان کرد و مقدار آن را ۲۶ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۶۲ دلار به وزن ۴۳ هزارو ۸۸۸ تن بیان کرد.
 
عباس زاده، خاطرنشان کرد: عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات ضایعات کارتن است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار