معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش عوامل راهداری تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل بازگشایی شده است اما در برخی مناطق روستایی به دلیل کولاک ممکن است باز انسداد مسیر داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 16 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، آیدین هاشمی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: تا اواخر وقت دیشب تمامی راه‌های اصلی، فرعی و قسمت عمده راه‌های روستای استان بازگشایی شد.

وی افزود: در شهرستان‌های اردبیل و نمین دربرخی نقاط بیش از یک متر برف بر روی زمین نشسته بود که کار را برای بازگشایی محور‌ها سخت می‌کرد.

هاشمی ادامه داد: یک هزار و ۱۰۰ روستا تا دیشب بازگشایی شد، اما به لحاظ وجود کولاک صبح امروز مجدد راه برخی روستا‌ها مسدود شد که مجدد راهداری با تمام توان اقدام به بازگشایی راه‌های روستایی کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد: مجموعا بازگشایی مسیر۶۰ روستا باقی مانده بود که امروز راهداران در تلاش هستند تا راه این مسیر‌ها که در اثر کولاک مجددا مسدود شده بود را بازگشایی کنند.

وی تاکید کرد: درصورت وقوع کولاک باز مجدد امکان مسدود شدن برخی راه‌های روستایی وجود دارد که راهداری در اسرع وقت اقدام به بازگشایی این مسیر‌ها می‌کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار