مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از نتیجه انتخابات مهم تر است.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 16 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مریم سادات سیادت جو، مدیر کل دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه آموزشی ویژه انتخابات بر تببین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهارداشت: تلاش برای جذب مشارکت مردم در انتخابات مقدم بر هر گونه رفتار سیاسی و جناحی و حتی مهمتر از نتیجه انتخابات است و باید تمام مجریان انتخابات، کاندیدا‌ها و هوادارانشان، مسئولین و مردم عادی مشارکت را به عنوان یک اصل و شاخص تاثیر گذار در ارتقای جایگاه ملی و فراملی نظام دانسته و نگذارند هیچ فردی با انجام رفتار و یا گفتاری این اصل را خدشه دار کند.

وی افزود: دشمن از ماه‌ها قبل در تلاش بوده تا شبهه‌هایی بین مردم ایجاد شود تا به این وسیله حضور مردم را کمرنگ کند.

وی حفظ آرامش و جو انتخابات را قبل و بعد از انتخابات بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: هر گونه تنش و برخورد در فضای مجازی و حقیقی را باید رصد و خنثی کرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری استانداری خراسان‌جنوبی با تاکید بر سلامت انتخابات گفت: طی روز‌هایی که در پیش داریم تبلیغات انتخاباتی و هواداران کاندیدا‌ها افزایش میابد و لذا از کاندیدا‌ها توقع داریم که در چارچوب اخلاق سیاسی انتخاباتی رفتار کرده و سخن بگویند.

سیادت جو بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف علیه جنگ ترکیبی دشمن استفاده کنیم، سلاح مقابل جنگ ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: کاندیدا‌ها از شایعه پراکنی، تخریب، افترا، بزرگ نمایی مشکلات، تخریب و دادن وعده‌های بی اساس خودداری کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری استانداری خراسان‌جنوبی اعتقاد به اسلام و نظام اسلامی، پایبندی به قانون و داشتن اعتقاد قلبی به ولایت فقیه را از شاخصه‌های مهم یک کاندیدای اصلح دانست.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار