مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در ۵۰ کشور بیمارستان دارد، گفت: فعالیت بین‌المللی هلال احمر بطور ۹۰ درصد در این کشورها کاملا مشهود است.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 16 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، حکمت‌الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان عصر امروز در حاشیه اهدای خون اعضای داوطلبان و کارکنان هلال احمر زنجان در قالب طرح ماندگار ضمن قدردانی از خدمات مرکز انتقال خون در حمایت و سلامت انسان‌ها، اظهار کرد: انتقال خون در حوزه تامین چرخه سلامت انسان‌ها نقش بسزایی دارد که بسیار ارزشمند و انسانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ظرفیت بسیار عظیمی دارد، افزود: ما هلال احمری‌ها بواسطه فعالیت‌هایی که انتقال خون در بعد داخلی و بین‌المللی دارد تعصب داریم که این مهم بیانگر نقاط مشترک خدمات به همنوعان است.
وی گفت: بعد بین‌المللی هلال احمر به دلیل وجود فدراسیون و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ بسیار است.
هاشمی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر به‌واسطه داشتن ظرفیت بین‌المللی، می‌تواند در دیپلماسی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز کمک حال باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در ۵۰ کشور بیمارستان دارد، افزود: فعالیت بین‌المللی هلال احمر بطور ۹۰ درصد در این کشور‌ها کاملا مشهود است، ولی متاسفانه خیلی از هموطنان با این موضوع بیگانه هستند.
وی ادامه داد: هلال احمر ایران عضو صلیب سرخ جهانی هلال احمر و جزو تاثیرگذارترین کشور‌ها در میان این ۱۹۲ کشور است که دارای ۲ میلیون داوطلب است که در حال خدمت‌رسانی به همنوعان هستند.
هاشمی با تاکید بر اینکه زنجان دارای ۱۶ هزار داوطلب در سطح استان است، خاطرنشان کرد: می‌توان با انعقاد تفاهم‌نامه و با اهداف انسانی این تعداد داوطلب را در ُبعد حمایت از سلامت انسان‌ها سازماندهی کرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار