فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از فوت عامل تيراندازي به سمت ماموران پليس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 17 January 2024

به گزارش خبرگزاري تابناک کرمانشاه، عليرضا دليري اظهار کرد: ماموران انتظامي شهرستان کرمانشاه شامگاه روز گذشته (٢۶ دي) حين گشت زني در يکي از محلات شهر، به يک دستگاه خودرو سواري مشکوک مي شوند.

وي ادامه داد: زماني که ماموران براي انجام بررسي هاي لازم، خودرو مذکور را متوقف کردند سرنشين آن به روي ماموران اسلحه کشيده و ضمن تهديد آن ها، اقدام به فرار نموده و با بي توجهي به اخطارهاي مکرر ايست پليس، به سمت آن ها شروع به تيراندازي کرده و در اين حين اقدام به گروگان گرفتن يک خانم نيز مي کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران انتظامي با مشاهده اين وضعيت و با رعايت قانون به کارگيري سلاح، بدوا اقدام به تيراندازي هوايي نموده و نظر به بي توجهي فرد مسلح به اخطارهاي مکرر ماموران، به سمت وي تيراندازي و از ناحيه پا مجروح شد.

وی با اشاره به رها شدن فرد گروگان، افزود: فرد مسلح نيز به مراکز درماني منتقل شد اما علي رغم تلاش پزشکان و اقدامات درماني لازم در نهايت صبح امروز (٢٧ دي ماه) فوت کرد.

وي در پايان از کشف يک قبضه کلت کمري به همراه يک تيغه خشاب و فشنگ از فرد متهم خبر داد و گفت: اين راستا پرونده اي تشکيل و تحقيقات تکميلي ادامه دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار