رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: فضا در دهه مبارک فجر به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶ 17 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در ستاد استانی دهه فجر اظهارداشت: از خداند می‌خواهیم در مسیر تمدن اسلامی به ما توفیق ایفای نقش بدهد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت و خدمت در ستاد دهه فجر یک چک سفید امضایی بوده برای بهره برداری حداکثری هم در راستای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و هم پیشبرد اهداف نورانی و روشن اسلام عزیز که در اختیار ما قرار داده شده است، بیان داشت: همه مردم دنیا تشنه این حقیقت ناب اسلامی و انقلاب هستند که مصداق آن حضور مردم دنیا در جبهه تقابل حق و باطل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این ستاد ستادی استانی بوده و موظف هستیم که آنچه را رهبری و پیش بینی و هدایت می‌کنیم جنبه استانی داشته باشد، یادآور شد: ابلاغی که از ستاد مرکزی شده این بوده که برنامه‌های این ستاد علاوه بر اینکه امتداد شهری و بخشی داشته باشند بعد از آن امتداد روستایی و در داخل شهر‌ها امتداد محله‌ای داشته باشند لذا باید نگاه کلانی در این حوزه داشته باشیم.

مشرفی با بیان اینکه ستاد استانی دهه فجر دو بخش مجزا دارد، اضافه کرد: بخش استانی که ناظر بر ستاد‌های شهرستانی بوده و بخش‌های دیگر در ذیل آن قرار می‌گیرد یکی از این بخش‌ها است.

وی به راهبرد‌های ستاد کشوری دهه فجر اشاره داشت و افزود: باید سعیمان بر این باشد هر نوع برنامه ریزی که داریم منتهی به این راهبرد‌ها شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: برجسته سازی شعار‌های انقلاب اسلامی از جمله اسلامیت که باید در بعد جشن‌های نمود یابد و جمهوریت که در مسئله انتخابات باید در دل آن روشن شود، بحث جبهه مقاومت، بحث دستاودر‌های نظام و به ویژه دولت سیزدهم، موضوع استکبارستیزی و توجه به خیانت‌های رژیم پهلوی از جمله راهبرد‌های ستاد کشوری دهه فجر بوده که مدنظر باشد و در صدر برنامه‌ها قرار گیرند.

مشرفی بر ستفاده از فرصت روایتگری جانبازان و خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: باید این موضوع در دهه فجر مدنظر بوده و تکریم و تجلیل از این خانواده‌ها نیز توسط بنیاد شهید جزو برنامه‌ها باشد.

وی اضافه کرد: فرصت برای فعالیت مدیران دستگاه‌های اجرایی فراهم شود و جلسه‌ای در این راستا برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: فضا در دهه مبارک فجر به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود.

مشرفی با اشاره به اینکه هر کدام از کمیته‌ها برای نوآوری و خلاقیت در برنامه‌ها دستشان باز است، خاطرنشان کرد:، اما باید توجه داشته باشند که این برنامه‌ها در مسیر راهبرد‌ها و اهداف نظام باشد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار