در مراسمی با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین و فرماندار شهرستان تاکستان، شبکه تلویزیونی «تاک» با هدف پوشش و انعکاس رویدادهای انتخاباتی این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 17 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، در مراسمی که ظهر امروز با حضور سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، سید جمال حسینی فرماندار شهرستان تاکستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، شبکه تبلیغات حوزه انتخابی تاکستان با نام «تاک» که برگرفته از عناوینی، چون تمدن، اصیل، کهن است، به بهره برداری رسید.

انبارلویی در این مراسم راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخاباتی را کار بزرگ و فاخر سازمان صداوسیما دانست و گفت: این شبکه‌های تلویزیونی با هدف عدالت در تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشریح برنامه آن‌ها و افزایش شور و مشارکت حداکثری مردم در سه حوزه انتخابیه قزوین، البرز آبیک، تاکستان و بویین زهرا و آوج به صورت ۲۴ ساعته به پخش یژه برنامه‌های انتخابی می‌پردازند.

این مسوول عنوان کرد: داوطلبان انتخابات پیش رو می‌توانند از فرصتی که رسانه ملی در اختیار آن‌ها قرار داده به نحو احسن استفاده کرده و در فضایی سالم و به دور از تنش و اهانت، خود را به مردم معرفی کنند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی میان اعضای ستاد انتخابات استان گفت: اعضای ستاد، مصمم به برگزاری انتخابات سالم هستند و امیدواریم با حضور مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و تعیین نمایندگان شایسته‌ای برای استان قزوین باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: با توجه به دستور العمل‌های اعلامی، هر داوطلب انتخابات از فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای تبلیغ در این شبکه‌های تلویزیونی برخوردار است که البته این زمان بدون در نظر گرفتن تکرار‌های هر برنامه خواهد بود.

این مسوول با اشاره به راه‌اندازی سه کانال ویژه انتخابات برای سه حوزه انتخابیه استان قزوین، افزود: این کانال‌ها در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای نامزد‌ها را برعهده دارند تا از طریق رسانه ملی، دیدگاه‌ها و برنامه‌های داوطبین برای مردم آن حوزه انتخابیه بیان شود.

وی اضافه کرد: این شبکه‌ها تا پیش از زمان قانونی تبلیغات نامزد‌ها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازند.

انبارلویی با بیان اینکه امروز تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین موضوع پیش روی کشور ما است، تاکید کرد: چشم دوستان و دشمنان ملت ایران به برگزاری انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است و بر این اساس همه باید در مسیر پرشور کردن فضای انتخابات گام برداریم.

در ادامه سیدجمال الدین حسینی فرماندار تاکستان نیز برقراری چهار اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات را از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: مردم شهرستان تاکستان همیشه در صحنه حاضر هستند و در انتخابات‌های گذشته نیز مشارکت بالایی از تاکستان در انتخابات‌ها ثبت شده است و قطعا در انتخابات پیش رو نیز شاهد مشارکت باشکوه مردم خواهیم بود.

وی از شبکه‌های تلویزیونی انتخابات به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: با راه اندازی این شبکه ها، نامزد‌های انتخاباتی به صورت عادلانه فرصت خواهند داشت تا از اهداف و برنامه‌های خود برای مردم سخن بگویند.

این مسوول اضافه کرد: این شبکه ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و با برنامه‌هایی که درخصوص انتخابات از طریق این شبکه ارائه می‌شود، هم در افزایش آگاهی مردم نسبت به توان نامزد‌های این دوره تاثیرگذار است و هم در بحث پرشور کردن فضای انتخاباتی نقش آفرین خواهد بود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار