ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی از سه شنبه سوم بهمن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ 18 January 2024

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش اعلام کرد: بر اساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ ظرفیت آن‌ها تکمیل نشده، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن انجام شود. متقاضیان می‌توانند از سه شنبه سوم تا یکشنبه هشتم بهمن از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در این مرحله ثبت نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی دو‌شنبه دوم بهمن از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.متقاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار