رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: بی‌طرفی مجریان انتخابات در تمام سطوح،سلامت انتخابات را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 18 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، حسن ناهیدی، رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی در بیست و چهارمین جلسه ستاد انتخابات خراسان‌شمالی اظهار کرد: بی‌طرفی مجریان انتخابات در تمام سطوح، عیار سلامت انتخابات را نشان می‌دهد لذا باید بی طرفی مجریان رعایت و حفظ شود.

وی گفت: دشمن دنبال دوقطبی کردن جامعه در جهت کاهش مشارکت است، اما در این مسیر همه مجریان قانون باید به خوبی به قانون عمل کنند.

رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی روند آمادگی خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات باشکوه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ایجاد شرایط برابر برای تمام داوطلبان باید لحاظ شود.

ناهیدی خاطرنشان کرد: هیأت‌های بازرسی باید گزارش‌های تخلف‌های احتمالی داوطلبان را هم به ستاد انتخابات و هم مراجع ذی صلاح منعکس کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: ستاد امنیت انتخابات نیز مسائل را رصد می‌کند تا انتخابات در فضای کاملاً امن برگزار شود.

ناهیدی با بیان اینکه به تمامی نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنیم، پایبند قانون باشند، گفت: داوطلبان در موعد مقرر و در فضایی کاملا برابر باید تبلیغات خود را شروع کنند.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات همچون حضور در دانشگاه‌ها و برنامه‌های پاسخگویی آن‌ها به سوالات جریان‌های سیاسی، پیش بینی شده است تا مردم بهتر با برنامه نامزد‌ها آشنا شوند و آن‌ها را بهتر بشناسند.

ناهیدی، انتخابات را مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری دانست و گفت: برای تامین زیر ساخت‌ها باید بستر لازم فراهم شود که در حال حاضر تست آنتن دهی شعب اخذ رای در حال انجام است تا احراز هویت‌ها به صورت بر خط میسر شود.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی به نسبت کشور زیر ساخت‌های فیبر نوری بیشتر است که این توسعه فیبر نوری منجر می‌شود تا مردم از تکنولوژی‌های نوین بهره‌مند شوند و در فرصت انتخابات نیز مشکل ارتباط کمتر شود.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار