امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مردم ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید در انتخاب فرد مناسب دقت داشته باشند چرا که مجلس کارآمد با انتخاب نماینده اصلح محقق می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 19 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مردم در انتخاب نماینده مجلس دقت داشته باشند که انتخاب نماینده اصلح و خوب مجلس خوب را به دنبال دارد.

وی افزود: تقوا بهترین توشه آخرت است؛ رأی دادن وظیفه شرعی و قانون یک فرد ایرانی است چرا که مردم باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشند تا دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرده و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس‌آباد به معیار‌های انتخاب اصلح از منظر رهبر انقلاب پرداخت و گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است؛ البته ممکن است همه تلاش‌ها به نتیجه نرسد، اما مردم باید دقتت کنند که گزینه مناسب را انتخاب کنند.

باقری بنابی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خویش به مسئله انتخاب اشاره کرده و مردم را نسبت به دقت در انتخاب کاندیدا‌ها توصه کرده و فرمودند که مردم عزیز و به خصوص جوانان، احساساتشان را کنترل و با عقلشان کار کنند؛ با دو چشم باز نگاه کنند و درست انتخاب کنند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی مجلس مردم است و مردم باید کسی را نتخاب کنند که متعهد به نظام و انقلاب باشد؛ صمیت و صداقت داشته باشد و دلسوز مردم باشد.

امام جمعه پارس‌آباد از تولید برخی خودرو‌های بی‌کیفیت و فرسوده انتقاد کرده و گفت: تولیدکنندگان داخلی، باید خودروی خوب و محکم تولید کنند؛ ایمنی پایین بعضی از خودرو‌های داخلی، جان و مال مردم را به خاطر می‌اندازند که همین موضوع باعث بدبینی مردم به نظام و انقلاب می‌شود.

باقری بنابی حمله به محل داعش در سوریه و منهدم کردن مقر داعش و منافقین را یک کار پسندیده دانست و بیان کرد: اگر دشمنان ایران خطایی انجام بدهند زیر حملات نیرو‌های اسلام نابود می‌شوند.

وی با اشاره به مناسبت‌های مهم این هفته، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه مصادف است با ولادت امام محمدتقی جواد ائمه (ع) و روز پنج شنبه مصادف است با ولادت حضرت علی (ع) که مراسم اعتکاف در مسجد جامع و اعتکاف دانش آموزی در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

امام جمعه پارس‌آباد از دادستان و نیروی انتظامی شهرستان خواست که با فساد در جامعه برخورد شده و افرادی که در صدد اختلاف بین مردم و مسؤولان هستند، مورد تعقیب قضائی قرار بگیرند.

وی از عملکرد دولت در انتقال و راه‌اندازی میدان تره بار و ترمینال که در حال انجام زیر ساخت این دو مجموعه است، قدردانی کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار