شرایط اخذ نمایندگی پرداخت 150تا 200میلیون تومان، گواهی سوء پیشینه، داشتن واحد تجاری 20 متری در خیابان اصلی شهر، معلومات کافی در زمینه علوم کامپیوتر
کد خبر: ۱۱۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 19 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه در ماه های گذشته پیام رسان تلگرام توانست با نشان دادن قابلیت های متمایز خود دیگر نرم افزارهای مشابه را پشت سر بگذارد اخیرا یک گروه اینترنتی خود را به عنوان تنها اپراتور رسمی ارسال انبوه پیام های تلگرامی معرفی و تبلیغات خود برای جذب مشتری را آغاز کرده است.
این گروه که ظاهرا به دنبال اعطای نمایندگی در شهرهای شمالی نیز هستند، ارایه گواهی عدم سوء پیشینه از سوی متقاضی نمایندگی، دارابودن یک واحد تجاری به صورت استیجاری یا شخصی به متراژ حداقل 20 متر در خیابان های اصلی شهر، برخورداری از معلومات کافی در زمینه رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی و پرداخت هزینه کلی نمایندگی تا مرحله راه اندازی حدودا 150 تا 200 میلیون تومان را از شرایط ارائه نمایندگی اعلام کرده اند وجالب اینکه باآدرس کامل و چندین خط تلفن تبلیغات می کنند.
حال اینکه نظارت بر فعالیت این اپراتورهای نوظهور بر عهده کدام مرجع قانونی است یا در صورت انتشار پیامهای غیراخلاقی توسط یکی از نمایندگیهای مجاز! چگونه پیگیری و برخورد قانونی می شود، سوالاتی هستند که باید به آن پاسخ داده شود.
در تبلیغات اعطای نمایندگی آمده است اگر با کامپیوتر آشنایی ندارید لطفا تلفن ما را اشغال نکنید...
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
به حق چیزای نشنیده !!
مگه میشه؟؟ مگه داریم؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار