استاندار خراسان جنوبی گفت: راه‌ اندازی کانال‌های ویژه انتخابات در استان در راستای عدالت تبلیغاتی نامزدهاست که توسط صدا و سیما رقم خورد.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 20 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبیدر آیین راه‌اندازی کانال‌های ویژه انتخابات استان اظهارداشت: راه اندازی کانال‌های ویژه انتخابات در استان در راستای عدالت تبلیغاتی نامزدهاست که توسط صدا و سیما رقم خورد.

وی گفت: امروز تحولات بسیاری در عرصه‌های بین المللی در حال انجام است و براساس فرمایشات مقام معظم هرچه جلو می‌رویم شاهد اتفاقات بزرگی هستیم.

وی افزود: در برهه کنونی تحولات به سمت تضعیف جبهه استکبار و تقویت جبهه مقاومت که کانون آن انقلاب اسلامی است، پیش‌می رود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اثرگزاری ایران اسلامی در تحولات خاور میانه، بیان کرد: این موضوع نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته وی یکی از مؤلفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران پیشتوانه مردم است که مقام معظم رهبری هم بار‌ها بر این موضوع تأکید کردند.

قناعت با تأکید بر اینکه ایران در حوزه‌های بهداشتی، عمرانی، علمی، هسته ای، نانو و... حرف برای گفتن دارد، افزود: در ۴ دهه گذشته شاهد پیشرفت‌های فراوان در کشور بودیم، اما مؤلفه پشتوانه مردمی در این پیشرفت‌ها از همه عرصه‌ها مؤثرتر است.

وی پشتوانه مردمی در نظام اسلامی ایران را در سطح جهان واقعی و اصیل دانست و گفت: مردم ما در مناسبت‌ها و عرصه‌های مختلف به میدان می‌آیند و با تجدید بیعت از نظام خود حمایت و پیشتیبانی می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انتخابات در ایران واقعی است و نمایشی نیست، افزود: همین که دشمنان به انتخابات ما امید دارند، نشان دهنده این است که انتخابات ما واقعی است.

قناعت با ذکر این نکته که دشمن روی مشارکت مردم و حمایت آنان از نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده، بیان کرد: خارج کردن مردم از صحنه انتخابات یکی از راهبرد‌های دشمنان است که برای آنان برنامه‌ریزی کرده است لذا باید تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکار گیریم.

وی با بیان اینکه یکی از ترفنده‌های دشمنان مأیوس کردن مردم در تمامی صحنه‌ها از جمله انتخابات است، بیان کرد: به برکت راهنمود‌های پیامبرگونه امامین انقلاب و حضور و پشتیبانی مردم امروز انقلاب ما به قله‌های پیشرفت و تعالی در حال نزدیک شدن است.

استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که یکی از راهبرد‌های دشمنان ایجاد دو قطبی در جامعه ماست، متذکر شد: خط قرمز ما، آرمان‌های نظام و انقلاب است و بقیه دو قطبی‌ها کاذب است، لذا باید مراقب باشیم وارد دوقطبی‌های طراحی شده توسط دشمنان نشویم.

به گفته وی دشمنان به دنبال این هستند که حضور مردم در انتخابات را بی اهیمت جلوه دهند در حالی آینده درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران به مشارکت بالای سیاسی مردم در انتخابات بستگی دارد.

قناعت با تأکید بر اینکه راهبرد نظام و انقلاب و امامین انقلاب حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی است، بیان کرد: مردم که با بصیرت در تمام صحنه‌ها حضور مؤثری دارند در انتخابات پیش رو هم به عنوان نبرد بزرگ، حضور پرشوری خواهند داشت.

وی بر اهمیت بصیرت افزایی و روشنگری در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات، نشان دهنده پشتوانه نظام و اقتدار ایران اسلامی است و سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی انتخابات را پایه حاکمیت نظام دانست و گفت: در کشور ما به معنای واقعی کلمه مردم تعیین کننده سرنوشت انتخابات هستند پس باید زمینه حضور حداکثری آن‌ها را فراهم کند.

قناعت با اشاره به راه‌اندازی چهار کانال ویژه انتخابات در خراسان جنوبی، بیان کرد: راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی در حوزه تبلیغات برای نمایندگان کاری نو و ارزشمند است.

وی اظهار کرد: یک صفحه اختصاصی تلویزیون برای هر کاندیدا پیش‌بینی شده تا هر نامزد انتخاباتی، برنامه‌های خود را برای مردم در این صفحه بارگذاری کند که این هم یک فرصت برابر برای همه کاندیدا فراهم می‌کند.

به گفته مقام عالی دولت در خراسان جنوبی با راه‌اندازی این کانال شاهد کاهش هزینه‌های تبلیغاتی خواهیم بود و از طرفی هم فرصتی برابر و مساوی در راستای عدالت تبلیغاتی است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار