کد خبر: ۱۱۵۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 21 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در اول بهمن ماه به این شرح است: 
کاهش 30 درصدي سرقت خودرو در مازندران
رئيس پليس پيشگيري استان از کاهش30درصدي سرقت خودرو و دستگيري21سارق در دي ماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ "سيد محسن جعفري" در تشريح اين خبر، گفت: با تلاش شبانه روزي و اقدامات پيشگيرانه ماموران انتظامي کلانتري ها و پاسگاه هاي استان، آمار سرقت خودرو در دي ماه 30 درصد کاهش داشته است.
وي با اشاره به دستگيري 21 سارق خودرو توسط کوپ هاي استان،بيان کرد:در اين مدت با اجراي طرح هاي برخورد با سارقان 74 فقره خودروي سرقتي کشف شد.
سرهنگ جعفري در ادامه با تاکيد بر اينکه برخورد با بزهكاران و مجرمان، علاوه بر اقدامات انتظامي، نيازمند مشارکت همگاني است، به شهروندان توصيه کرد: در راستاي پيشگيري از سرقت خودرو، نسبت به تجهيز آن به لوازم ايمني اقدام نمايند.
رئيس پليس پيشگيري استان مازندران در پايان از تلاش و كوشش کلانتري ها و پاسگاه هاي سطح استان در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پيشگيري از سرقت و برخورد با سارقان قدرداني و تاكيد كرد: با برنامه ريزي منسجم و با جديت و اهتمام بيشتر تمام تلاش خود رادر مهار و كاهش سرقت بمنظور رضايت مندي شهروندان معطوف مي داريم.
-----------------------------
کشف 15 فقره سرقت سيم برق و کابل مخابراتي در بابل
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري سارق و کشف 15 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار "در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق و کابل مخابراتي اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: در اين راستا ماموران انتظامي پاسگاه لاله آباد اين شهرستان سارق سابقه داري را شناسايي وبه همراه 300متر کابل برق ومخابرات، دستگير نمودند.
سرهنگ "داداش تبار"خاطر نشان کرد:سارق دستگير شده تاکنون به 15 فقره سرقت سيم و کابل برق اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراري امنيت اشاره نمود و بيان داشت:ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگيري سارقان زورگير احشام در ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي قيصري" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي اعلام يک فقره زورگيري و سرقت احشام در يکي از روستاهاي حومه شهرستان ساري ، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود:کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي، فني و پليسي، موفق به شناسايي متهمان شدند و با هماهنگي قضائي در چند مرحله عمليات سارقان را در مخفيگاهشان دستگير و از آنان يک قبضه سلاح شکاري به همراه چند راس دام کشف کردند.
وي تصريح کرد: متهمان پس از دستگيري در بازجويي هاي فني پليس به يک فقره سرقت احشام اعتراف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مسروقه قريب به 2ميليارد ريال برآورد کرده اند .
سرهنگ قيصري در ادامه اظهار داشت:  متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با قرار صادره روانه زندان شدند .
رييس پليس آگاهي استان افزود: شهروندان ضمن رعايت هشدارهاي پليسي و حفظ اموال از طريق بکارگيري لوازم و وسايل پيشگيرانه، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.
ئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارقان زورگير احشام در شهرستان ساري خبر داد.


--------------------------------------------
دستگيري سارق سيم و کابل برق در نکا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارق سيم و کابل برق با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " قاسم عزيزي" در بيان اين خبر گفت: با وقوع چندين فقره سرقت سيم برق در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتري 11 قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه سارق را شناسايي که به محض حضور مامورين با رها کردن اموال مسروقه متواري وبا تلاش نيرو هاي حاضر در صحنه دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 7  فقره سرقت سيم برق در اين شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ عزيزي در خاتمه به نقش مشارکت هاي مردمي در برقراري نظم و امنيت اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك موضوع را بلافاصله از طريق سامانه110 به پليس اطلاع نمايند تا از وقوع سرقت،پيشگيري ودر صورت وقوع ،نسبت به دستگيري سارق اقدام گردد.

 
----------------------------
دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سارق حرفه اي اماکن خصوصي ، سيم کابل برق و مخابرات و اعتراف به 28 فقره سرقت در بهشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي اکبر قلي پور" با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصي ، سيم کابل برق و مخابرات ،موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي ادامه داد: افسران تجسس با انجام اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي، موفق شدند،2  سارق را شناسايي و در عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کنند.
فرمانده انتظامي بهشهر، تصريح کرد: اين سارقان سابقه دار وحرفه اي در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون  به 28 فقره سرقت اماکن خصوصي ، سيم کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ "قلي پور"تصريح کرد:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضائي شدند
------------------------------------------
دستگير سارق و کشف 12 فقره سرقت در شهرستان جويبار
فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري سارق حرفه‌اي وسابقه‌دار در شهرستان با 12فقره سرقت خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ "عبداله اکبري "پيشگيري ازوقوع انواع سرقت‌،ايجاد ناامني رواني براي مجرمان وسارقان درمناطق جرم‌خيزو تقويت احساس امنيت مطلوب درسطح جامعه را ازمهمترين اولويت‌‎هاي مجموعه انتظامي قلمدادكرد واظهارداشت: مقابله باسرقت وناهنجاري اجتماعي عزم همگاني رامي‌طلبد.
فرمتنده انتظامي جويبار گفت: درپي وقوع چند فقره سرقت ازاماکن دولتي وخصوصي درسطح شهرستان،پيگيري موضوع ودستگيري سارق ياسارقان دردستوركارپليس آگاهي جويبارقرارگرفت.
سرهنگ اکبري ازشناسايي سارق پرونده با شگردهاي خاص پليسي خبردادوبيان داشت: باهماهنگي قضائي 1سارق دستگيروبه12فقره سرقت اعتراف كرد.
وي تصريح کرد: متهم پس ازتکميل پرونده براي سيرمراحل قانوني دراختيارمرجع قضائي قرارگرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان جويبار درپايان ازمردم خواست ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي،هرگونه موردمشکوک رابلافاصله به مرکزفوريت‌هايپليسي 110 اطلاع دهند.
----------------------------
 
دستگيري عاملان شرارت در "تنکابن"
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري دو نفر از اراذل واوباش که با استفاده از قمه و عربده کشي و ايجاد ترافيک موجبات اخلال در نظم عمومي را فراهم کرده بودند خبر داد، گفت: پليس اجازه قدرت نمايي و اخلال در نظم عمومي به هيچ فردي را نخواهد داد.
به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي " در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: با تاکيد بر برخورد قاطع و قانوني با اراذل و اوباش و مخلان آسايش و آرامش مردم اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک مورد درگيري و ضرب و جرح فردي از شهروندان توسط دو نفر از اراذل و اوباش ، بلافاصله ماموران عمليات اين پليس به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ ديلمي با بيان اينکه تحقيقات پليسي نشان از اين داشت عاملان درگيري با استفاده از قمه و عربده کشي و ايجاد ترافيک موجبات اخلال در نظم عمومي را فراهم کردند، افزود: با حضور به موقع پليس در محل و مديريت صحنه درگيري و با اقدامات فني،  متهمان را کمتر از 24ساعت در مخفيگاهش دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن در پايان خاطرنشان کرد: پليس اجازه قدرت نمايي و اخلال در نظم عمومي به هيچ فردي را نخواهد داد و با هماهنگي مرجع قضائي با مخلان نظم و امنيت عمومي و افراد خاطي برابر قانون برخورد خواهد کرد.#
--------------------------------------
کشف سيگار قاچاق در شهرستان محمود آباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف بيش 11هزار نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمودحسين زاده" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با پديده شوم قاچاق، ماموران انتظامي، جهت بازديد و بازرسي از واحد هاي صنفي در سطح شهر اعزام شدند.
وي افزود: ماموران کلانتري 11 در بازرسي از يک واحد صنفي موفق به کشف بيش از 11هزار نخ سيگار قاچاق و فاقد مجوز قانوني شدند.
فرمانده انتظامي محمودآباد ضمن تقدير از همکاري و تعامل خوب مردم با پليس، خاطرنشان کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير و به مراجع قضايي معرفي شد.
سرهنگ حسين زاده در پايان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا يکي از وظايف ذاتي پليس بوده و پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات از طريق شماره تلفن 110 مي باشد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار