کد خبر: ۱۱۵۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 22 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، جلسه استانی برنامه‌ریزی و هماهنگی چهل‌و‌‌دومین جشنواره فیلم فجر در استانداری مازندران برگزار شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز (۳۰دی) جلسه استانی برنامه ریزی و هماهنگی چهل‌و‌‌دومین جشنواره فیلم فجر در استانداری مازندران برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران تشکیل شد؛ آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آستانه ورود به ماه بهمن، ضمن گرامیداشت جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، با تبیین سیاست‌ها ،اهداف و خط مشی برگزاری این رویداد بزرگ و تاثیرگذار به عنوان یکی از مهمترین جشنواره‌های سینمایی کشور، مشارکت و همگرایی تمامی دستگاه‌ها برای میزبانی شایسته از این رویداد مهم در مرکز استان را ضروری دانست.

سلیلی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران نیز در سخنانی از اهمیت برگزاری باشکوه جشنواره چهل‌و‌دوم فیلم فجر در مرکز استان به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی استان نام برد و تمامی دستگاه‌ها را جهت مشارکت در برگزاری مطلوب و حضور پرشور مردم فرا خواند.

گفتنی است حضور هنرمندان و سینماگران ملی و عوامل فیلم‌های حاضر در جشنواره چهل‌و‌‌دوم در سینماهای استان و‌ کنار مردم در این دوره پیش بینی شده است.
در ادامه مدیرکل کانون پرورش کودکان و‌نوجوانان، مدیران سینماهای مرکز استان، رئیس انجمن سینمای جوانان مرکز استان، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حوزه هنری استان مازندران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت کیفی سازی برگزاری این جشنواره بیان کردند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار