مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و با به اجرا گذاشتن ظرفیت‌های کمیته امداد و پشتیبانی جهاد دانشگاهی می‌توانیم بهترین بهره را در جهت خدمت به جامعه‌ی هدف ببریم.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ 22 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد به همراه رضایی معاون اشتغال کمیته امداد مازندران با یوسفی‌مهر رئیس جهاد دانشگاه مازندران جهت امضاء تفاهم‌نامه همکاری دیدار کردند.

 

امضاء تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین کمیته امداد و جهاد دانشگاهی مازندران  

در این دیدار میثم معافی با اشاره به وجوهات مشترک دو نهاد جهاد دانشگاهی و کمیته امداد گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی، مردمی، جوان‌گرا و تخصص‌محور است.

وی با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین و با توجه به سرفصل‌های مشترک این دو نهاد بیان داشت: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و با به اجرا گذاشتن ظرفیت‌های کمیته امداد و پشتیبانی جهاد دانشگاهی می‌توانیم بهترین بهره را در جهت خدمت به جامعه‌ی هدف ببریم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران به بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و واژه "رستاخیز علمی" اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی بر اساس اعتماد به استعدادهای داخلی رشد پیدا کرده است و امروز به این درجه از پیشرفت‌های علمی رسیده است.

معافی گفت: یکی از مهمترین کارهای کمیته امداد در حوزه توانمندسازی است و برای داشتن ایران قوی، ضعیف‌ها باید قوی شوند.

وی پیشانی کار کمیته امداد را در قوی‌سازی آدم‌ها اشتغال بیان کرد و گفت: ۱۸هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند.

در ادامه رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه، با تمام ابزار باید به استمرار کسب و کار یک خانواده آسیب‌دیده کمک نمائیم گفت: شناسایی، آموزش و پایدارسازی مشاغل خانواده‌های نیازمند می‌تواند مهمترین کار در این حوزه باشد.

یوسفی‌مهر با تشکر از خدمات کمیته امداد به نیازمندان جامعه گفت: یکی از رسالت‌های جهاد دانشگاهی فعالیت در خود دانشگاه است که می‌توانیم در حوزه توانمندسازی دانشجویان در ابعاد فرهنگی، علمی و... در کنار هم و با استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر کمیته امداد گام‌های مهمی برداریم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار