همزمان با فرارسیدن سالروز خجسته میلاد سرور بانوان عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، مراسم تقدیر و تجلیل از بانوان شاغل در شرکت لوله سازی اهواز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 03 January 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز؛ مشاور مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در این آیین با اشاره به همزمانی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل (ره) گفت: امروز بانوان در جامعه دینی و اسلامی ایران از عزت و جایگاه والایی و بالایی برخوددار هستند.

کهزاد سروستانی اظهار كرد: حضرت فاطمه(س) برترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار است. علو درجات و مقام آن حضرت تنها به عصر ایشان نیست بلكه در تمامی اعصار جریان دارد.

وی تربیت و شخصیت زنان ایرانی را الگو گرفته از مكتب حضرت زهرا(س) دانست و افزود: تنها با حركت در مكتب زهرا(س) و تاسی از خاندان اهل بیت می‌توان شاهد موفقیت و ارتقای جایگاه زنان در جامعه بود.

مشاور مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز اضافه کرد: نامگذاری ولادت دخت نبی مكرم اسلام به نام روز مادر، سرشار از پیام‌ها و درس‌هایی است كه مادران و زنان جامعه باید در این روز با بازشناسی شخصیت و زندگی حضرت فاطمه(س) در راستای نهادینه كردن آن در جامعه گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه و نقش امام خمینی(ره) برای حضور زنان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه گفت: امام راحل بر اساس آموزه‌های اسلام، جایگاه زنان را در جامعه ارتقا داد.

سروستانی در پایان اضافه كرد: احیای نقش مناسب زن با توجه به ارزش و جایگاه بالای آنان به گونه‌ای نتیجه داد كه امروز زنان جامعه اسلامی ما در تمامی عرصه‌های مختلف حتی در بخش مدیریتی خوش درخشیده‌اند و با حفظ عفت و حجابشان به عنوان الگوی كامل یك زن شدند.

حجت الاسلام والمسلمین امین بهرامی نیز در این آیین با تبریک میلاد بانوی نمونه هستی حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به بانوان شاغل درشرکت لوله سازی اهواز، به ذکر فضائل حضرت صدیقه طاهره (س) پرداخت و گفت: بی بی دوعالم باید بعنوان شاخص و معیار حرکت زنان در جامعه معرفی گردد تا همگان بدانند اسلام با حضور زن در جامعه مخالف نیست ولی برای تاثیرگذار بودن زن معیار معرفی کرده و آن شاخص ومعیار حضرت زهرا (س) است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت لوله سازی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت،سردارسلیمانی ابراز کرد:این شهید سعید دارای ویژگی های موثری از جمله،ایمان به خدا،اخلاص،شجاعت،دشمن شناسی و مطیع ولایت بوده است که باید این شخصیت کم نظیر باتوجه به طوفان تبلیغاتی دشمن برای جوانان ما بیشتر معرفی گردد.در پایان این آیین ؛ به دستور مدیرعامل ؛ از تمامی بانوان شاغل در شرکت لوله سازی اهواز تجلیل و تقدیر به عمل آمد

 

بر اساس این گزارش به همین مناسبت، نشست صمیمامه مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با بانوان شاغل با هدف تجلیل از تلاش های مجدانه و شنیدن دغدغه ها و نقطه نطرات آنان در جهت پیشبرد و ارتقای امور در سالن شهید فخری زاده این شرکت برگزار شد.

هوشنگ احمدی ضمن قدردانی از زحمات کلیه بانوان شاغل در شرکت، بر حمایت از جایگاه بانوان در راستای بهره مندی از توانمندی های آنان و ایجاد فرصت های برابر در سازمان و همچنین تاکید بر پیگیری و حل مسائل و دغدغه این قشر از کارکنان تاکید کرد وی ادامه داد: بهره گیری از توانمندی بانوان در سطوح مختلف سازمان در دستور کار است، استفاده از این پتانسیل ها موجب شتاب رشد، توسعه و پویایی در بخش های مختلف همچنین ایجاد انگیزه، شور، نشاط و امیدواری میان بانوان می شود.گفتنی است در این نشست بانوان شاغل حاضر در این نشست از اقدامات و تحولات مثبت مدیرعامل شرکت در ماه های اخیر در حوزه ارتقای رفاهیات ؛ گسترش خدمات بیمه تکمیلی ، ارتقای وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان تقدیرکردند.در این نشست مدیرعامل ضمن شنیدن دغدغه ها و مطالبات بانوان حاضر دستور رسیدگی به آنان را صادر کرد. همچنین مقرر شد که شورای سه نفر به انتخاب بانوان شاغل به منظور ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و دغدغه های آنان تشکیل و جهت اتخاذ تصمیمات لازم به مدیرعامل انتقال داده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار