سرمربی شمس آذر قزوین با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هدایت این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال کشور کناره‌گیری کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 22 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، در حالی که شمس آذر قزوین به منظور برپایی اردوی آماده سازی تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور به ترکیه سفر کرده است، سعید دقیقی سرمربی این تیم با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

در شرایطی که شمس آذری‌ها در نیم فصل اول لیگ برتر امسال با ثبت عملکردی قابل قبول، خود را به عنوان پدیده این مسابقات مطرح کرده و به جایگاه نهم جدول رسیدند، استعفای دقیقی قطعا شوک بزرگی برای آن‌ها و هواداران این تیم خواهد بود.

وی در فصل اول حضور خود در شمس آذر در لیگ آزادگان توانست این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد و در ادامه در فصل دوم با یک تیم جوان و بومی راهی مسابقات لیگ یک شد و توانست با کسب ۷٠ امتیاز، عنوان قهرمانی لیگ آزادگان را کسب کند تا پس از سال‌ها شاهد صعود یک تیم بومی از استان قزوین به لیگ برتر کشور باشیم.

تاکنون باشگاه شمس آذر قزوین در خصوص استعفای دقیقی موضعی نگرفته است و باید منتظر ماند شرایط این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر به کجا خواهد رسید.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار