مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است و مسوولیت اجرا نیز برعهده مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 23 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، محمد رضایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در همایش نقش احزاب و رسانه‌ها در انتخابات که در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در فرآیند‌های اجتماعی و ساحت‌های سیاسی گفتار و نوشتار باید به گونه‌ای باشد که عوام آن را متوجه شوند و خواص نیز آن را بپسندند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با بیان اینکه شیوه بیان و نوع انتقال موضوعات انتخاباتی نیز باید براساس مطالب یاد شده باشد، افزود: در این بخش نقش احزاب و رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی پررنگ‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه هر میزان زبان جامعه هدف را متوجه شویم بهتر می‌توانیم مفاهیم را به آن‌ها منتقل کنیم، گفت: در جامعه مدرن احزاب و رسانه‌ها نقش حلقه‌های میانی دارند.

رضایی با بیان اینکه امروزه کارآمدی و فناوری بیشتر مورد توجه و قضاوت نسل جدید بوده و وجود این دو ویژگی در اقناع جوانان اثرگذار است، افزود: انتخابات نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است و مسئولیت اجرا نیز برعهده مردم است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان از پیش‌بینی استقرار ۲ هزار صندوق رای در استان خبر داد و گفت: بررسی کاندیدا‌ها نیز تا ۱۹ بهمن اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: یکی از مباحث حائز اهمیت برای همه ما، مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو است

رضایی با اشاره به اینکه کشور ما در منطق‌ای قرار گرفته که با فضایی ناآرام و حضور نیرو‌های فراملیتی مواجه است، تصریح کرد: در دل این دریای متلاطم، جمهوری اسلامی ایران باثبات در منطقه ایستاده است و بدون شک یکی از مولفه‌های قدرت آن به پشتوانه مردمی بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه یکی از نماد‌های دموکراتیک بودن و مولفه‌های قدرت هر جامعه‌ای حضور مردم در پای صندوق‌های رای است، گفت: در تمامی کشور‌ها با وجود توسعه فناوری، همچنان برای برگزاری انتخابات صندوق رای مستقر می‌شود و این بیانگر نقش و تاثیرگذاری حضور اقشار مختلف در این رویداد سیاسی است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار