مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه گردشگری با محوریت گردشگری سلامت، تندرستی و آب‌های درمانی خواهد بود و در طراحی غرفه مولفه‌های تاریخی، فرهنگی و حتی هنری استان نیز پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ 24 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل حسن محمدی ادیب اظهار کرد: با توجه به میزبانی شایسته از رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو، هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران بستری مناسب برای نمایش دستاورد‌های این رویداد بین‌المللی است که محور اصلی حضور استان اردبیل در این دوره از نمایشگاه، گردشگری سلامت، تندرستی و آب‌های درمانی خواهد بود و در طراحی غرفه مولفه‌های تاریخی، فرهنگی و حتی هنری استان نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اشتیاق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور قوی‌تر در این نمایشگاه، افزود: لازم است در این نمایشگاه اولویت‌های اصلی گردشگری استان چه در بحث معرفی جاذبه‌های گردشگری و چه در حوزه سرمایه‌گذاری به بهترین نحو ارائه گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه فرصت مغتنمی برای دیدار با سرمایه‌گذاران کشور‌های مختلف است و بسته‌های متناسب با ظرفیت‌های مناطق مختلف استان تهیه شده و در نمایشگاه برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

محمدی ادیب بیان کرد: گروه‌های مختلف هنری و آیینی در نمایشگاه برای معرفی فرهنگ غنی استان اردبیل حضور خواهند داشت که این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و استان اردبیل در سالن شماره ۴۱ حضور خواهد داشت.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار