مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ٢۶ هزار معلم در استان کرمانشاه عهده‌دار امر تعلیم و تربیت به دانش‌آموزان مدارس استان کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 25 January 2024

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به ارائه خدمات به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در استان کرمانشاه هیچ فردی به دلیل فقر مالی از تحصیل باز نماند.

وی افزود: در برخی مناطق استان کرمانشاه از جمله روستاهای دوردست یک معلم برای تنها به ٢ دانش‌آموز اعزام می‌شود اما تلاش می‌کنیم با وجود چنین مشکلاتی این دانش‌آموزان از تحصیل باز نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: وجود «مدارس شبانه‌روزی» نیز کمکی به برخی از دانش‌آموزان است که نیازمند اسکان همراه با تحصیل هستند.

این مقام مسئول با اشاره به وجود خیرین و کمک‌های مالی و غیرمالی آن‌ها به مدارس و دانش‌آموزان؛ ادامه داد: این خیرین کمک‌های خود را به شکل‌های مختلف برای تحصیل دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به کمک‌رسانی خیرین مدرسه‌ساز در استان خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه ۴٢۶ خیر مدرسه‌ساز داریم که در حوزه ساخت مدارس یاری می‌رسانند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۶ هزار فرهنگی در استان در ۱۴ هزار کلاس درس و در بیش از چهار هزار مدرسه مشغول ارائه آموزش به ۳۷۰ هزار دانش آموز هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار