استاندار ایلام گفت:در این ایام ۵۲ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ناپایدار ۲۴۸۹ نفر کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 25 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر، اظهار کرد: امید است این فضای عطرآگین در سراسر خانواده ها که امروز به واسطه میلاد امیرالمومنین(ع) جامعه ایرانی سایه افکنده است، این حس خوب مهر و همدلی و از خودگذشتگی همیشه در سرزمین ایران اسلامی جاودانه باشد.

وی با قدردانی از حضور جمع فرهیخته اصحاب قلم و رسانه استان در این نشست، یادآور شد: در واقع بخشی از تعالی و توسعه استان در سایه قلم، تفکر و قدم اصحاب رسانه و مطبوعات استان روی می دهد.

استاندار ایلام با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: با همدلی و همکاری و معاضدت همه دستگاه های اجرایی استان بسیاری از طرح های مهم تأثیرگذار در سفره مردم و اقتصاد استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی به افتتاح ۲۳۹ طرح و پروژه در استان همزمان با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این میزان طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

استاندار ایلام یادآور شد: همچنین در این ایام ۵۲ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ناپایدار ۲۴۸۹ نفر کلنگ زنی می شود.

بهرام نیا بیان کرد: ۳۵ پروژه و طرح اقتصادی در استان با اعتبار چهار و هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال پایدار ۳۶۸ نفر نیز فعال و به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: در مجموع در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۲۶ پروژه با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال با اشتغال غیر پایدار ۲۴۸۹ نفر و ۳۶۸ اشتغال پایدار افتتاح،کلنگ زنی و فعال خواهد شد.

بهرام نیا گفت: برای سفر دوم رییس جمهوری نیز طرح های بزرگ استان از جمله تونل کبیرکوه و فاز اول سامانه گرمسیری برای آبیاری پنج هزار. هکتار از اراضی کشاورزی استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای اینکه ناامیدی را در جامعه تزریق کنند از هیچ مضایقه ای دریغ نکرده‌اند، افزود: ملت ایران اسلامی با استقامت و صبر در برابر همه تهدیدات از جمله جنگ سخت، جنگ فرهنگی و اقتصادی ایستادند و این مقاومت و ایستادگی ادامه دارد.

بهرام نیا با بیان اینکه جنگ ادراکی و شناختی آخرین حربه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت ایران بوده است، ابراز کرد: جنگ‌ شناختی یک جنگ بسیار پیچیده بوده که از آن به عنوان موریانه ای که از درون در داخل یک درخت نفوذ می کند یاد می شود و یکی از پیچیده ترین جنگ های نظام سلطه بر علیه ملت های دیگر است.

وی با اشاره به اینکه امروز با یک چنین جنگی مواجه هستیم و رسانه ها و اصحاب قلم و رسانه رسالت بزرگ و سنگینی برای مقابله با آن بر عهده دارند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که جهاد تبیین برای مقابله با جنگ نرم، شناختی و ادراکی دشمنان بر همه لازم است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه جهاد تبیین به فرموده مقام معظم رهبری جهادی برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع)است، یادآور شد: رسالت اصحاب رسانه و قلم رسالت انبیا الهی است و سلاح رسانه ها همان جهاد تبیین و قلم است.

بهرام نیا تصریح کرد: ما برای مبارزه با جنگ ادراکی و شناختی باید با اطلاعات دقیق و با تحلیل وارد میدان کارزار شویم چرا که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با شیوه های مختلف درصدد است که ناامیدی را به جامعه تزریق کند.

وی با اشاره به برگزاری پدیده انتخابات در یازدهم اسفندماه سال جاری، افزود: دشمن از همه سازو کارهای برای اینکه مشارکت مردم را در انتخابات تحت تاثیر قرار دهد استفاده می کند و مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای قدرت نرم کشور و نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

استاندار ایلام ابراز کرد: مولفه اصلی قدرت نرم که مردم هستند و مردم ایران اسلامی در یازدهم اسفندماه بهتر از سنوات گذشته با کمک اصحاب رسانه به پای صندوق های رای خواهند آمد و بلوغ سیاسی خود را منصه ظهور خواهد رساند.

بهرام نیا ابراز کرد: اصحاب رسانه با استفاده از قلم نسبت به تبیین انتخاب اصلح برای تشکیل یک مجلس قانونگذار، قوی، متقن و فنی اقدام کنند که یک مجلس قوی نقش مهمی در راستای ریل گذاری قوانین کشور دارند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌گوییم که همه چیز گل و بلبل است، قطعا مشکلات و نارسایی ها وجود دارد و تلاش دولت در راستای حل این مشکلات است، خاطرنشان کرد: گفتمان امید و امیدواری را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار ایلام ابراز کرد: همواره با روی باز و آغوش گشاده همه نقطه نظرات و انتقادات شما را می پذیریم و به عنوان یک هدیه به آن نگاه می کنیم و می دانیم آنچه شما بیان می کنید از سر دلسوزی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار