تابناک هرمزگان- صادق ابراهیمی پور،دبیر استانی جشنواره معروف با اعلام پذیرش آثار هنری جهت شرکت در این رویداد ملی بیان داشت: اولین جشنواره ملی معروف در 9 بخش "فیلم،هوش مصنوعی،پویانمایی، شعر،رسانه و فضای مجازی،هنرهای آوای،ادبیات و پژوهش، عکس و هنرهای تجسمی برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 28 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// این مقام مسئول با توجه به تنوع بی نظیر موضوعات و محورهای جشنواره که در 19 محور معرفی شده است عنوان کرد: علاوه بر هنرمندان، کلیه علاقه مندان به تولید آثار هنری اعم از نخبگان، حوزویان،اساتید، دانشجویان،دانش آموزان و عموم مردم شریف می توانند با توجه به هر بخش آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس WWW.MAROOFFESTIVAL.IR بارگذاری نمایند.

ابراهیمی پور افزود: با توجه به عدم وجود مرحله استانی، تمامی آثار بصورت مستقیم در مرحله کشوری بررسی می گردد و آثار برگزیده در هر بخش جوایز و هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.

گفتنی است هر کدام از بخش های 9 گانه زیر بخش ها و قالب های متعدد و متنوعی دارد که علاقمندان می توانند بر اساس یک یا چند قالب هنری آثار خود را تولید نمایند.
بر این اساس پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط تولید و ارسال آثار، شیوه نامه این جشنواره را با مراجعه به سایت ذکر شده مطالعه نمایند.
همچنین می توانید جهت ارتباط با دبیراستانی جشنواره معروف به شماره 07633333043تماس حاصل نمائید.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار