رئیس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه سال‌جاری، ۷۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو اردبیل و افراد نیازمند جامعه با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی وارد بازار کار شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 28 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر عزیزیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال‌جاری، ۷۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو اردبیل و افراد نیازمند جامعه با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی وارد بازار کار شده‌اند که این مددجویان از محل منابع امداد و بانکی با دریافت ۷۹۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشتغال مناسب و پایداری پیدا کردند.

وی افزود: ۵۱۱ نفر از مددجویان منطقه دو اردبیل با همراهی مربیان کمیته امداد از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل تصریح کرد: ۴۹ نفر در ۱۰ ماهه امسال از طریق کاریابی وارد بازار کار و چرخه اشتغال شدند.

عزیزیان عنوان کرد: ۳ هزار و ۴۱۲ نفر دانش آموز تحت کمیته امداد هستند همچنین ۱۶۸ دانشجو نیز در منطقه دو کمیته امداد از خدمات این نهاد انقلابی بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: ۲۰۶ نفر در ۱۰ ماهه امسال از اردو‌های آموزشی، تربیتی و زیارتی بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو اردبیل تشریح کرد: در قالب کانون‌های فرهنگی ۷۰۵ نفر از خدمات کانون بهره‌مند شده اند که در مجموع در ۱۰ ماهه امسال در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، مشاوره‌ای و هنری اقدامات مثبت و موثری به ثبت رسیده است که مجموع هزینه‌های فرهنگی کمیته امداد منطقه دو اردبیل را در ۱۰ ماهه امسال ۷ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال بوده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار