کد خبر: ۱۱۵۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 28 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده صدا و سیمای طبرستان و مسئول شبکه تلویزیونی بابلسر و فریدونکنار در شورای اداری شهرستان بابلسر حضور پیدا کردند. 

نماینده صدا و سیمای طبرستان در شورای اداری شهرستان بابلسر  

 

 

ایجاد شبکه محلی در منطقه جغرافیایی بابلسر و فریدونکنار بستری مناسب برای نشان دادن ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و علمی منطقه خواهد بود.

رمضانی، در جمع اعضای شورای اداری شهرستان بابلسر، گفت: بابلسر با دارا بودن دانشگاه مازندران به عنوان بزرگترین مرکز علمی استان و اداره کل شیلات مازندران در کنار هتل میزبان؛ بزرگترین مرکز تفریحی و توریستی اقامتی استان، پایگاه و جایگاه ویژه ای در اشتغال و کارآفرینی خواهد داشت.

وی ادامه داد: این شبکه تلویزیونی با تهیه و تولید محتوا در زمینه نشر فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سرداران و شهیدان والامقام به عنوان الگوی نسل جوان و تبین گام دوم انقلاب با سیره شهدا خواهد بود.

 نماینده صدا و سیما سیمای استان تصریح کرد: شبکه تلویزیونی جدید در حوزه بابلسر و فریدونکنار بستر مناسب در تبلیغ برنامه‌های کاندیداهای انتخابی برای انتخاب هر چه بهتر و رقابت سالم در یک رسانه ملی محلی خواهد بود تا ارتباط بهتر با مردم برقرار کنند.

وی، در پایان ایجاد شبکه تلویزیونی را عرضه گذاشتن تفکرات و اندیشه‌ها و برنامه‌ها برای توسعه منطقه‌ای فراگیر و ایجاد امیدآفرینی برای نسل جوان اعلام کرد.

روابط عمومی فرمانداری بابلسر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار