استاندار سمنان گفت: خودکفایی یک‌هزار و ۵۵۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد این استان از اقدامات ارزنده در حوزه اشتغال است.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 28 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای اداری استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: تبیین دستاوردها، موفقیت‌ها و اقدامات صورت‌گرفته در استان و سفر به شهرستان‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم به‌خصوص در ایام‌الله دهه فجر سال ۱۴۰۲، در دستور کار مدیران استان سمنان قرار گیرد.

وی افزود: حضور در مساجد و بین مردم در بخش‌ها، شهره، روستا‌ها و مناطق محروم و کم‌برخوردار در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم و جهاد تبیین، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر سال جاری مَدنظر باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: احصا و معرفی پروژه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری از دیگر مواردی است که توسط دستگاه‌های اجرایی باید انجام گیرد.

وی گفت: دستاورد‌ها و اقدامات ارزنده بسیار خوبی در این استان در دولت سیزدهم شکل گرفته است که ضرورت دارد از ظرفیت برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سال جاری با محوریت مردم و با رویکرد امیدبخشی در راستای تحقق مشارکت قوی در انتخابات، به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: خودکفایی یک‌هزار و ۵۵۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان یکی دیگر از اقدامات ارزنده در حوزه اشتغال است که باید در راستای جهاد تبیین برای همگان اطلاع‌رسانی شود.

هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی فرمانداران، مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در زمینه برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های تبیینی انتخابات، گفت: تمامی مسؤولان استان در راستای سلامت واقعی انتخابات، دقت داشته باشند تا از امکانات و ظرفیت‌های دولتی له یا علیه کسی در انتخابات پیش رو استفاده نشود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار