پلیس فتا استان اصفهان، فردی را که با درج آگهی جعلی تور هوایی کیش در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 27 January 2024

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه ثبت نام تور هوایی کیش مبلغ ۷۵ میلیون تومان از آنها کلاهبرداری کرده، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: شاکیان در سایت دیوار پس از اطلاع از آگهی تور هوایی کیش با آگهی دهنده تماس گرفته و به بهانه ظرفیت محدود با ارائه شماره کارت درخواست واریز مبلغ بیعانه را کرده است.
رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها بلیت دریافت نکرده است، حتی فروشنده پاسخی نداده و آگهی را حذف کرده است.
سرهنگ مرتضوی افزود: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و همکاری با پلیس فتای کیش، متهم در جزیره کیش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد برای خرید یا پیش خرید بلیت یا ثبت نام در تور‌های سیاحتی و زیارتی به دفاتر مجاز و معتبر مراجعه و از خرید اینترنتی از سایت‌های متفرقه و بدون مجوز یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار