مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: کتابخانه‌های عمومی استان البرز با برنامه ریزی به سمت و سوی نقش محوری در کسب و کارهای کوچک رفته است.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 29 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» جلسه تقویت کسب و کارهای کوچک با حضور روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای استان البرز و کارشناسان استانی برگزار شد.

در این جلسه علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با بیان اینکه امروز کتابخانه های عمومی بر اساس نقشه راه تعیین شده اهداف خود را در جهت تقویت کسب و کارهای کوچک دنبال می کند بیان کرد: کتابخانه های عمومی در جهت ارائه خدمات نوین به اعضای کتابخانه و آحاد مردم آموزش کسب و کارهای کوچک را در کتابخانه ها با همت کتابداران و تعامل با سازمان‌های مردمی انجام می دهد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در ادامه با بیان اینکه درآمدزایی خانواده ها از دیگر اهداف اجرای کسب و کارهای کوچک در کتابخانه هاست تصریح کرد: طرح تقویت کسب و کارهای کوچک با آموزش ، کسب مهارت و در نهایت ایجاد درآمد برای خانواده‌ها نهایی می شود و هدف این طرح بزرگ در کشور ایجاد مهارت های لازم در جامعه با استفاده از ظرفیت کتابخانه های عمومی و به نتیجه رسیدن از این مهارت هاست.

معدنی پور با این عنوان که اقدامات پژوهشی مناسبی در حوزه کسب و کارهای کوچک صورت گرفته است عنوان داشت: کتابخانه‌های عمومی استان البرز با برنامه ریزی به سمت و سوی نقش محوری در کسب و کارهای کوچک رفته است و با بهره مندی از تجربیات گذشته و تخصص اساتید حوزه های فنی و حرفه ای این مسیر هموار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در پایان ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه‌های کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی استان البرز خاطر نشان کرد: در نمایشگاه های کسب و کار های کوچک از ظرفیت نفرات برتر در حوزه کسب مهارت استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار