این نماینده با سابقه و کارکشته همه تلاش خود را برای بازگرداندن شرایط انجام داد، اما کار از کار گذشته بود و نهایتا کار برای موحد آن شد که انتظارش نداشت !
کد خبر: ۱۱۵۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 29 January 2024

هاشمی پور و بلایی که بر سر موحد آمد!

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شب گذشته شورای نگهبان اسامی ۵۵۰ نفر از نامزد‌های معترض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها را اعلام کرد در حالی که گفته می‌شد، نام عدل هاشمی پور در میان این ۵۵۰ نفر است، اما بر عکس خبر‌های غیر رسمی که بیان می‌کرد نام این نامزد در میان تایید صلاحیت شدگان جدید خواهد بود، نبود!
از طرف دیگر اردوگاه عدل هاشمی پور همچنان در حال فعالیت شدید انتخاباتی همانند افراد تایید صلاحیت شده است در حالی که موضوع تایید صلاحیت وی به یک پروسه زمان بر تبدیل شده و مرتب امروز و فردا می‌شود! این وضعیت تا حدود زیادی باعث یاس در میان طرفداران وی شده است چرا که با توجه به استقبال زیادی که از این کاندیدا شده، اما ابهام در تایید صلاحیت وی، به نوعی برای هواداران سردرگمی ایجاد کرده است.
این وضعیت برای عدل هاشمی پور بیشتر شبیه به وضعیتی است که در یکی از دوره‌های گذشته برای سید محمد موحد پیش آمد! در ان دوره عدل هاشمی پور و سید محمد موحد رقیب هم بودند، کار تایید صلاحیت (انتقال حوزه) موحد دچار همین روند طولانی و فرسایشی شد به گونه‌ای که بسیاری از هواداران ناچارا به اردوگاه عدل هاشمی پور پیوستند و نهایتا چند روز مانده به برگزاری انتخابات تایید صلاحیت موحد (انتقال حوزه) به وی اعلام شد و این نماینده با سابقه و کارکشته همه تلاش خود را برای بازگرداندن شرایط انجام داد، اما کار از کار گذشته بود و نهایتا موحد در ان انتخابات شکست خورد!
حال به نظر می‌رسد تاریخ در حال تکرار شدن است و گویا قرار است عدل هاشمی پور هم یک پایش در تهران برای پیگیری تایید صلاحیت باشد و یک پایش در حوزه انتخابیه برای جلوگیری از، از هم پاشیدگی اردوگاه ! که کار بسیار سخت و تقریبا کم اثری است!
البته در دوره‌ای که موحد به این مشکل برخورد، وی تقریبا اردوگاه تبلیغاتی خود را تعطیل کرد، اما در این دوره به نظر می‌رسد عدل هاشمی پور و نزدیکانش تلاش دارند نشان دهند که مشکلی وجود ندارد و به زودی مشکل حل خواهد شد و همچنان با شدت در میدان حضور دارند و فعالیت می کنند.
به هر جهت این شباهت وضعیت عدل هاشمی پور در این دوره انتخابات با چند دوره قبل موحد جالب و از نکات معنی دار سیاسی در حوزه انتخابیه، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است که باید منتظر ماند دید نهایتا به کجا ختم می‌شود و نهایتا " آیا عدل هاشمی پور به رقابت بر می‌گردد؟ "

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
سلام رقیب موحد خود عدل بود نشانی آن استکه عدل گفته بود اگر دقیقه 90 موحد تایید شود بنده کنار می روم ولی کنار نرفت و همه طرفداران موحد را جذب کرد و پیروز آن دور شد و تنها دوری بود که موحد به مجلس راه نیافت.
ناشناس
|
France
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
راه یافت چی شد همه پروژه‌ای به کما رفتن دوباره 4بدبختی تکرار شده
تاییدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
سلام کارگروه بررسی صلاحیت نمایندگان فعلی و ادوار مجلس احراز نشده و تایید نشده مستقل از بررسی صلاحیت دیگر کاندیداهاست و هنوز هیچکدام از آنها از جمله س قدرت حسینی و عدل معلوم نشده و نتیجه به آنها اعلام نشده بنابراین هنوز امید و احتمال تاییدی آن دو وجود دارد پس طرفداران همه کاندیداها از جمله این دو و مردم صبر کنند لازم به توضیح است که طرفداران موحد دوست دارند عدل تایید شود و طرفداران بزرگواری و دهبانی دوست دارند عدل رد صلاحیت شود و تاج گردون دوست دارد سید قدرت تایید شود و دیگران دوست دارند ردصلاحیت شود. درود درود
حسین ظ
|
United States of America
|
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
فقط اومدن عدل هاشمی سرنوشت انتخابات رومعلوم میکنه ماکه ازبس ازموحددروغ شنیدیم ووعده های توخالی دادخسته شدیم والا به خدارفتن موحدبه مجلس یعنی تکرار۴سال عقب ماندگی دیگه صبرمی کنیم وتاآخرایساده ایم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار