معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت ‌نام اولیه و حذف از پروژه‌ها شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 29 January 2024

تابناک خوزستان: مرتضی میثاقی اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن با هدف بسترسازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس طرح نهضت ملی مسکن افراد واجد شرایط می‌توانند از تسهیلات مسکن و زمین رایگان و ارزان قیمت که دولت در اختیار آن‌ها قرار داده استفاده‌ کنند.

میثاقی با بیان اینکه برخی افراد به عناوین مختلف اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند، گفت: مبادرت به خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن تحت هر عنوانی به ‌استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع و فاقد وجاهت قانونی است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان ‌کرد: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضائی با دفاتر ثبت ‌اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته‌اند را به ‌همراه خواهد داشت.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار