نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: به صورت ویژه اسامی ورزشکاران خوزستانی مدال آور در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی را را به چند وزارتخانه ارسال می‌کنیم و ان شاءالله زمینه اشتغال ورزشکاران فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 29 January 2024

تابناک خوزستان: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم اهدای هدایای ارسالی مقام معظم رهبری برای مدال‌آوران خوزستانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو که امروز (دوشنبه ۹ بهمن‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: داشتن بدن سالم خیلی خوب است اما اصل روح و قلب است که واسطه و ارتباط انسان با خداوند است.

وی افزود: اینکه هر سال ورزشکاران ما مدال‌آوری می‌کنند افتخاری برای ما است، اما آنچه در پیشگاه خداوند قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری می‌شود، روح و قلب انسان است. هر پهلوان و ورزشکاری باید عنایت ویژه به این مقوله داشته باشد و بگوید خداوندا اگر بدنم را قوی می‌کنم می‌خواهم ابزار و وسیله‌ای برای روحم باشم.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: بر خود می‌بالیم که جوانان ورزشکاری همچون شما داریم. هر گاه پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط شما ورزشکاران به اهتزاز درمی‌آید به خود افتخار می کنیم که شما این گونه تلاش می‌کنید. اینکه ورزشکاری بعد از مدال‌آوری سجده می‌کند، یعنی این گونه شکر و سپاسگزاری خود را از خداوند نشان می‌دهد.

موسوی‌فرد در ادامه با اشاره به مطالبه ورزشکاران مبنی بر فراهم شدن زمینه اشتغال‌شان، خاطرنشان کرد: ما به صورت ویژه اسامی شما ورزشکاران را به چند وزارتخانه ارسال می‌کنیم و ان شاءالله زمینه اشتغال شما ورزشکاران رقم بخورد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های بنی‌تمیم مدیرکل ورزش خوزستان، گفت: از مدیر کل ورزش می‌خواهم بیشتر در خدمت جوانان باشد و به شناسایی استعدادهای ورزشی بپردازید. از آنجا که یکی از شاخص اندازه‌گیری در تمام کشورها مقوله ورزش است، امروز نمی‌توان از این امر مهم غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: در خصوص تزریق اعتبارات به ورزش نیز حتما تاکیداتی به آقای مخبر معاون رییس جمهور خواهم داشت.

منبع/ایسنا

برچسب ها: ورزش خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار