رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از تایید صلاحیت ۳ داوطلب دیگر انتخابات مجلس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 29 January 2024

سید جواد هاشمی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با اشاره به ابلاغ نتایج جدید بررسی اعتراض برخی داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان، افزود: بر این اساس در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ داوطلب دیگر تایید صلاحیت گرفتند.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام شورای نگهبان در این مرحله در هر یک از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت و کهگیلویه به جمع نامزد‌ها اضافه شده و جمع نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون به ۱۲۴ نفر رسید.

هاشمی مهر افزود : بر اساس اعلام نتایج بررسی های از طرف شورای نگهبان ، عبدالله رحیمی زاده از حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون ، سید اسفندیار صلاحت پور از حوزه انتخابیه کهگیلویه - احسانی رحمانی از حوزه انتخابیه ،گچساران و باشت، تایید صلاحیت شدند .

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون براساس اعلام نظر شورای نگهبان ۱۲۴ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت گرفته بودند که در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۳۷ نفر، در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون ۴۹ نفر و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۳۸ نفر تایید شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار