کد خبر: ۱۱۵۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 29 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران، در گفت و گویی اظهار کرد:

مسوولان باید نسبت به صدور مجوزهای سرمایه گذاری تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: فعالان اقتصادی نباید معطل کاغذ بازی‌های ادارای بمانند.

سیدمحمود حسینی‌پور روز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در ساری افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی باید با تسهیل گری، نسبت به صدور مجوزهای سرمایه گذاری اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به وجود مواهب طبیعی و خدادادی فراوان از جمله جنگل و دریا در مازندران با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم حمایت از طرح های سرمایه گذاری است، اظهار داشت: طرح های سرمایه گذاری به ویژه در سواحل زمینه ساز تحول و توسعه همه جانبه در این استان است.

حسینی پور با بیان این که، سرمایه گذاری در سواحل مازندران نیازمند تجهیزات و امکانات ویژه است، خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی زیادی در مازندران تمایل دارند تا در سواحل سرمایه گذاری مناسبی انجام دهند اما بسیاری از طرح ها درگیر کاغذبازی اداری شده است.

مقام عالی دولت در مازندران، لازمه دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار را سرمایه گذاری اصولی در بخش های مختلف ذکرکرد و افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی باید با تسهیل گری، زمینه جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران را فراهم کنند.

حسینی‌پور، کاهش مدت زمان صدور مجوز برای اجرای طرح های سرمایه گذاری را از رویکردهای اساسی عنوان کرد و با بیان اینکه طبق مصوبه قبلی حداکثر مدت زمان صدور مجوزها ۱۵ روز تعیین شده است، ‌خاطرنشان کرد: متاسفانه این مهم بنا به علت دخالت های نابجای حوزه های ستادی محقق نشده است اما این روند هرچه سریعتر باید اصلاح شود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار