استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : توسعه کشتی در استان به عنوان ورزش اول کشور نیازمند عزم همگانی و توجه مسئولان به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها است.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 01 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : کشتی ایلام از دیرباز مهد پرورش قهرمانان و نام‌آورانی بوده که امروز در قامت پیشکسوت در حال انتقال تجارب ارزنده خود به نسل جدید هستند.

وی افزود : تامین فضای مورد نیاز ورزشی برای اجرای برنامه‌های مختلف هیات اعم از مسابقات، دوره‌های آموزشی  امری است که از سوی مسئولین استانی در صورت وجود زیرساخت های لازم محقق خواهد شد.

بهرام نیا از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست، در کمترین زمان ممکن زمینه برقراری درآمد پایدار و رفع مشکلات مالی هیئات ورزشی به‌ویژه رشته پرطرفدار کشتی فراهم شود.

اسماعیلی رئیس هیات کشتی استان ایلام نیز در این دیدار افرود : در استان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته مشغول فعالیت است و با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی می‌توانیم شاهد درخشش جوانان استان در عرصه‌های مختلف ملی و حتی فراملی باشیم.

وی مطرح کرد : انتظار داریم که مجموعه ورزش استان بیش از پیش مانند سال‌های گذشته در کنار کشتی باشد و ضمن استمرار حمایت‌های مادی، حمایت معنوی را نیز داشته باشد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار