مدیردرمان تامین اجتماعی استان مازندران خبر داد:
بیمارستان شفا بابلسر رتبه اول در شاخص ارتقای عملکرد در بیمارستان های زیر ۵۰ تخت سازمان تأمین اجتماعی کل کشور را در سال ۱۴۰۱ کسب نمود.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 31 January 2024

مهدی رفیعی:به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران ، دکتر سید رضا کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در خصوص ارائه خدمات درمانی بیمارستان شفا بابلسر به بیمه شدگان و مراجعین اظهار داشتند: بیمارستان شفا بابلسر به عنوان تنها بیمارستان عمومی شهرستان با دارا بودن ۴۰ تخت فعال و تخصص های داخلی ،جراحی ،ارولوژی ،قلب و عروق ،مغز و اعصاب ،اعصاب و روان ،زنان و زایمان ،جراحی مغزو اعصاب و اطفال آماده ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مراجعین محترم در دو بخش سرپائی و بستری می باشد .

وی خاطرنشان کرد : این مرکز توانسته است رتبه اول در شاخص ارتقای عملکرد در بیمارستان های زیر ۵۰ تخت سازمان تأمین اجتماعی کل کشور را در سال ۱۴۰۱ کسب نمایدو از ابتدای سال تا کنون موفق به انجام ۳۸۱ اعمال جراحی بزرگ توسط جراحان این مرکز و جذب پزشکان متخصص اعصاب و روان و قلب و عروق با توجه به اینکه ارتقای ارائه خدمات درمانی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران می باشد شده است .

وی ادامه داد:بیمارستان شفا بابلسر توانسته است در راستای اجرای سند ملی پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر، مصوبه چهاردهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی جهت غربالگری بیماری‌های دیابت و پرفشاری خون در جهت ارتقای برنامه سلامت خانواده ،در نه ماه نخست سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۴۰۰ مراجعه کننده ارائه خدمت نماید.

دکتر کاظمی نیا تصریح کرد:از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون تیم جامعه پزشکی بیمارستان شفا بابلسر متشکل از(سرپرست بیمارستان، دکتری روانشناسی سلامت ،کارشناس ارشد پرستاری سالمندی ،سوپروایزر آموزشی ،کارشناس تغذیه و کارشناسان پرستاری) توانسته است در چندین مرحله با حضور در سرای مهر سالمندان شهرستان بابلسر کارگاه آموزشی در راستای پیشگیری و ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی مطالب آموزشی را در خصوص مصرف منطقی داروهای کاهنده قند خون و ضرورت خودمراقبتی و مصرف صحیح داروها در بیماران دیابتی ، سالمندی و مراقبت های پرستاری این دوران و اصول تغذیه سالم در سالمندی ارائه نمایند.

وی در پایان گفت: همچنین تیم بسیج جامعه پزشکی این مرکز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری"مدظله العالی" در خصوص محرومیت زدایی توانسته است اردوی جهادی پزشکی را در منطقه کم برخوردار و محروم بندپی شرقی شهرستان بابل برگزار نماید. این گروه اعزامی، ضمن ویزیت مراجعه کنندگان و تحویل داروهای رایگان، آموزش هایی را نیز با موضوعات پیشگیری از فشارخون، دیابت و ... به مراجعه کنندگان ارایه نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار