استاندار قم با اشاره به پروژه نیمه کاره ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان، بر ضرورت هرچه سریع‌تر تکمیل این ورزشگاه تاکید کرد. وزیر ورزش و جوانان نیز چندی پیش در حاشیه حضورش در اختتامیه مسابقات کشتی از این ورزشگاه بازدید و قول مساعدت جهت تکمیل آن داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷ 01 February 2024

به گزارش تابناک قم، طرح احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری امام رضا (ع) واقع در شهرک پردیسان، طی دومین سفر استانی دولت نهم به استان قم مصوب و در سال ۱۳۸۸ کلنگ آن زده شد.

این طرح در آن زمان لقب بزرگ‌ترین سالن ورزشی قم را به خود اختصاص داد و قرار بود تا سال ۱۳۹۲ به مرحله بهره‌برداری برسد. با این حال پس از ۱۲ سال، جز اسکلت و سازه‌های کلی آن هیچ پیشرفتی نداشت.

در سفر دی ماه ۱۴۰۰ آیت الله رئیسی به قم مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان تصویب شد که نور امید را در دل جامعه ورزش و اهالی پردیسان روشن کرد.

۲۲ آذر ۱۴۰۱ بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان در مصاحبه‌ای عنوان کرد: هم اکنون کار احداث سقف ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفری پردیسان قم پایان یافته و اکنون برای اتمام بدنه ورزشگاه و نصب کفپوش پیمانکار وارد فضای داخلی ورزشگاه شده است.

سانی‌خانی ادامه داد: پیمانکار دوم نیز شناسایی شده و اکنون آغاز به کار کرده است و در این مرحله از کار،۱۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و با پیگیری استاندار برای تکمیل ورزشگاه تامین شده است.

تا اینجای کار همه چیز خوب بود که ناگهان یک برف ساده و سرزده ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ موجب شد سقف ورزشگاه فرو بریزد، سقفی که قرار بود بر سر جوانان و نوجوانان و ورزشکاران شهر سایه تندرستی و سلامت بیافکند، حالا پخش زمین شده بود.

دستور آقای استاندار در آستانه سالگرد یک ورزشگاه/ ورزش و جوانان همچنان سکوت میکند؟

۳ ماه پس از این ریزش ناگهانی مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کرد که مسایل قضایی علت توقف پروژه شده است و گفت: پیگیری شکایت از پیمانکار، طراح و مشاور به شورای حل اختلاف استان قم واگذار شد و هیات کارشناسان سه نفره مشخص شدند که این هیات در کارشناسی اولیه نتوانست مقصر را تعیین کند و هیات کارشناسی دوم اکنون تشکیل شده است و تا چند روز آینده نظر خود را اعلام می‌کند.

حال حدود ۱۰ ماه از اردیبهشت می‌گذرد سالگرد این ریزش نزدیک است، اما هنوز نه رای شورای سه نفره مشخص شده و نه اقدامی در راستای تکمیل ورزشگاه صورت گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان نیز چندی پیش در حاشیه حضورش در اختتامیه مسابقات کشتی از این ورزشگاه بازدید و قول مساعدت جهت تکمیل آن داد.

باید طرح‌های بزرگ در استان قم به نتیجه برسد

دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم روز چهارشنبه در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات منطقه پردیسان قم با اشاره به پروژه نیمه کاره ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان، بر ضرورت هرچه سریع‌تر تکمیل این ورزشگاه تاکید کرد و افزود: با توجه به قول حمایتی وزیر ورزش باید این طرح با پیگیری هرچه بیشتر به اتمام برسد.

دستور آقای استاندار در آستانه سالگرد یک ورزشگاه/ ورزش و جوانان همچنان سکوت میکند؟

وی با اشاره به اجرای طرح ساخت مجتمع‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان و آقایان در پردیسان گفت: باید مراکزی ایجاد شود که بانوان بتوانند با راحتی تمام به ورزش و تفریح بپردازند.

دکترآقامیری گفت: مصوبات این نشست از مهمترین دغدغه‌های سال‌های گذشته مردم این منطقه است، این موارد جزو وظایفی است که برای تسهیل در زندگی مردم ارایه می‌شود.

وی اظهار داشت: مدیران پس از برگزاری این جلسه باید به دنبال اجرای تک تک این مصوبات باشند. مهمترین مولفه ارزیابی مدیران، اجرای این مصوبات است. همیشه به مردم بدهکار هستیم و باید هرروز این مساله را با خود مرور کنیم.

وی گفت: در دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی باید طرح‌های بزرگ در استان قم به نتیجه برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار