مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با بیان اینکه بانوان کردستانی میدان‌دار انتخابات 12 اسفندماه هستند، گفت: مردم کردستان به ویژه بانوان در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیش‌رو بسیار پررنگ خواهد بود و مشارکت پرشور و معناداری را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 01 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، زینب زاله صبح امروز در جلسه کمیته سیاسی انتخابات بانوان استان کردستان اظهار کرد: مشارکت ضعیف در انتخابات به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس ضعیف را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه بانوان حاضر در جلسه از بانوان تاثیرگذار استان هستند و همواره در برنامه‌های مختلف امور بانوان مشارکت تاثیرگذار داشته‌اند، تصریح کرد: هرکس در حد توان باید نقش خود را در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیش‌رو ایفا کند و قطعا بانوان کردستانی میدان دار انتخابات ۱۲ اسفندماه هستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به نقش و ضرورت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود براساس دیدگاه قرآن گریزی زد و گفت: خداوند در قرآن می‌فرمایید هیچ قومی به تغییر و رشد دست پیدا نمی‌کنند مگر در امور مشارکت داشته باشد.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ما بر مبنای دو اصل جمهوریت و اسلامیت بنا نهاده شده است و مردم همواره نقش مهم و تعیین کننده‌ای در اداره و پیشبرد اهداف این نظام داشته‌اند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان اضافه کرد: انتخابات پرشور، مشارکت متکاثر ملی و فراگیر را به وجود می‌آورد و بسیاری از آرمان‌هایی که مد نظر نظام و ملت است تحقق می‌بخشد.

زاله با عنوان اینکه حکم شرکت در انتخابات حکم جهاد است، گفت: مقام معظم رهبری به کرات فرمودند هرجا مداخله دشمن باشد و باید با دشمن مقابله کنیم حکم جهاد دارد و انتخابات نیز مشمول این مهم است.

وی تصریح کرد: در کشوری که داعیه‌دار جمهوریت و دموکراسی است برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات مختلف مصداق واقعی مشارکت مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری هاست.

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان در زمان برگزاری انتخابات گفت: امروز بیش از هر زمانی برای مقابله با هجمه‌های تبلیغی دشمنان نیازمند تبیین هستیم، ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیرات آن در اقتدار کشور باید به خوبی تبیین شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با تاکید براینکه چهار مولفه مهم رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت از ضرورت‌های مورد توجه در انتخابات است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، گفت: دعوت به شرکت در انتخابات حکم جهاد و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است چرا که این مشارکت پیامد‌های مختلفی را در توسعه همه جانبه استان به دنبال خاهد داشت.

وی اضافه کرد: طی یکی دو سال اخیر گام‌های توسعه‌ای با عزم جهادی مدیریت استان انجام شده که زمینه امیدآفرینی را به دنبال داشته است.

وی گفت: حماسه حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور که نشان از بصیرت آنهاست توقع در خلق حماسه‌های بزرگ را از استان بالا برده است.

وی عنوان کرد: قطعا در انتخابات اسفند ماه امسال نیز شاهد حماسه حضور بی نظیر مردم فهیم، بصیر و انقلابی این استان خواهیم بود و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح‌ترین زمینه را برای مجلس قوی فراهم خواهند کرد.

وی اذعان کرد: قطعا نقش بانوان در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیشرو بسیار پررنگ خواهد بود و هجمه‌های دشمنان را بار دیگر نقش برآب خواهند کرد.

وی گفت: بانوان در پیروزی، تثبیت و توسعه نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی داشته اند، پیشنه تاریخی حضور سرنوشت ساز بانوان ثابت کرده که همواره این قشر تاثیرگذار میدان‌دار انتخابات پیش رو خواهند بود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار