غلامرضا تاجگردون در همایش ایل بابکانی ها:
تاجگردون : شاید پلمپ تونل دیل دو کیسه سیمان بیشتر نبرد ولی امید جوانان را ناامید کرد،این پلمپ ها را فراموش نکنید ،مردم ما می‌بخشیم ولی فراموش نمی‌کنیم آنچه که بر دل ما روا کردند و جوانان ما را ناامید کردند .
کد خبر: ۱۱۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۹ 02 February 2024

 

همایش باشکوه ایل بزرگ بابکانی ها در حمایت از غلامرضا تاجگردون برگزار شد.
به گزارش تابناک از گچساران،غلامرضا تاجگردون در این همایش گفت:تاریخ کهن قوم لر و استان کهگیلویه و بویراحمد مملو از رشادت ها پایداری ها و مبارزات همراه با عزت نفس این ایل بزرگ بود و افتخارم است که امروز عاملی بودم که خانواده های مختلف ایل بزرگ بابکان در چنین روز فرخنده ای یعنی روز 12بهمن ماه سال روز آغاز دهه فجر و ورود امام راحل به مهین عزیزمان در سال 1357 گرد هم جمع بشویم.
وی افزود:انتخابات برای همه ما نقطه عطفی است که بدانیم آن کسی که قرار است آینده ما را ورق بزند خود ما هستیم. آن کسی که قرار است آینده ما را تعیین کند رای و مشارکت ماست. زنان و مردانی که چنین پرشور حضور دارند میدانند که رای شأن چقدر می‌تواند مهم باشد ،تجربه چند سال گذشته برای این استان نشان داد که رای دادن و ندادن،مشارکت و عدم مشارکت چقدر متفاوت است.

وی خطاب به مردم ایل بابکان خاطر نشان کرد:نمی خواهم از بزرگی و گذشته این ایل صحبت کنم شاید این جمع بر من بخندند ولی برای من افتخار بوده و هست که مرد زحمت کش ، ساده دل و مستضعف به مدت چهار سال پشت ماشین فرسوده اش عکس این حقیر را آویزان و در این شهر میگشت و تحت هیچ فشاری حاضر نشد عکس برادر خودش را از پشت ماشین بردارد ،این برای من برابری میکند یا خاطره انگیز است که در مقابل آن مردان بزرگ ایل بابکان که به واسطه پناه دادن به مردان باوی کشته ها دادن تا بگویند این ایل برادر خودشان را فراموش نمی‌کند و این برای من بسیار ارزشمند است.
تاجگردون بیان داشت:۱۱اسفند ماه سال جاری یک روز سرنوشت سازی است برای ما ،مردم عزیز ما دو رای باید بدهند یکی انتخاب نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری که همه با هم رای پر افتخارمان را به نام زیبای فرزند خلف این استان ،مرد دیندار بزرگ مردی از تبار لر به نام سید شرف الدین حسینی به صندوق خواهیم انداخت و دوم انتخاب کنیم برای خودمان و آیندمان .
استان ما چه بسیار فرزندانی دارند که حقیر کوچک ترین آنها هستم هر چه بود گذشت از امروز ما باید آغاز کنیم یک راه پر فراز و نشیب را.

وی عنوان کرد: کسانی که جوانان را مایوس از صندوق های رای میکنند و میگویند انتخابات قومیتی است، در این استان قومیتی است چرا احترام به قومیت را اصل می دانیم ،اقوام ستون های بزرگ خیمه ‌و ماندگاری این استان است،نه تعیین کننده افکار ماست .
تاجگردون با بیان اینکه، اشتباه از جایی شروع شد که مردم را با فکر خودمان هماهنگ کردیم و بعد رهایشان کردیم،و اشتباه آنجاست که فکر میکنیم مردم باید تابع ما باشند،ما می بایستی افکارمان را اینقدر بلند کنیم که نیاز مردم در فکر ما جایی بگیرد نه اینکه نیاز مردم را اینقدر کوتاه کنیم که در فکر حداقلی ما جا بگیرد،بیان داشت:من به عنوان یک دوست عرض میکنم نگذاریم اشتباهی که منجر به انحراف شد تکرار شود ،مردم می‌توانند انتخاب کنند پس حداقل حضور مردم را به واسطه این گونه مطالب ضایع نکنیم.
تاجگردون ادامه داد : شاید خودتان قدر حضورتان را ندانید،نه اینکه به من رای بدهید که من بشوم نماینده شما، بیایید رای بدهید که نماینده احساس کند مدیون رای شماست نه مدیون فرمان دیگریست.
وی افزود:این حضور است که میتواند شوری برای خدمت و امید ایجاد کند .
تاجگردون با اشاره به پلمپ تونل دیل گفت: شاید پلمپ تونل دیل دو کیسه سیمان بیشتر لازم نداشت ولی امید جوانان را ناامید کرد،این پلمپ ها را فراموش نکنید ،مردم ما می‌بخشیم ولی فراموش نمی‌کنیم آنچه که بر دل ما روا کردند و جوانان ما را ناامید کردند .
وی خاطر نشان کرد:به عنوان فرزند این خاک از مسئولین شورای نگهبان و کسانی که کمک کردند شور انتخاباتی در این شهرستان و استان رقابتی فراهم شود و همه حضور داشته باشند تشکر میکنم،عرصه عرصه رقابت است و همه باید حضور پیدا کنند ،کارهای بر زمین مانده زیاد است گاهی به من می گویند جناح مقابل خیلی احساس خوشحالی می کنند و می گویند تاجگردون این روزها غمگین است ،حتما رد صلاحیت می شود،نه عزیزان من درد می بینم که غمگینم وقتی دادهای در گلو مانده جوانان را می شنوم غمگین می شوم،چون می فهمم و کشور را میشناسم و عدد و رقم را می دانم چون می دانم وقتی یک پروژه پلمپ بخواهد راه اندازی شود باید چه کرد راحت نیست بلکه سخت است ناامیدی را به امید تبدیل کردن سخت است و یک همت بالا می خواهد که جز با توکل به خداوند و یاری شما حاصل نخواهد شد ،این سختی و غم را جز با همت نمیشود رفع کرد،اینجا اصلاح طلب و اصولگرا ندارد این مردم یک درد را احساس کردند و طالب یک مشارکت هستند .
وی خطاب به مسیولین نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:این شور مردم و آغاز حرکت زیبا را ببینید این آغاز برای یک راه طولانی برای زندگی بهتر است،ما به دنبال گفتن شعار نیستیم و از یکایک کاندیدهای محترم اصولگرای تعیین صلاحیت شده در حوزه شهرستان گچساران و باشت از یکایکتان اصولگراتر هستم و برای پایداری این اصول که انقلاب و خون شهدای ما ریخته شده باید اصلاح اتفاق بیفتد و گرنه این مسیر پیش رو به نابودی جامعه کشیده خواهد شد اصلاح به معنای عبور از خطوط قرمز نیست بلکه به معنای کژی ها ،یعنی آنانی که موجب سرکوب عقاید مردم می شود را بتوانیم آنگونه که صلاح مملکت و انقلاب است انجام دهیم ،
وی اظهار داشت:همه کشور میداند که غلامرضا تاجگردون یک اصلاح طلب است ،کتمان نمی کنیم ولی هیچ گاه نظام و مردم را فراموش نمی کنیم این درد نهفته در وجود جوانان این خاک را نباید فراموش کرد ،مردم عزیز از یکایک شما که در این مدت شور آفریدید و موجب تقویت حقیرو پشت گرمی برای من بودید تشکر میکنم و تا روز ۱۱اسفند برای یک حرکت تاریخی اقدام کنیم و برای گچساران و باشت ورق زیبایی رقم بزنیم . بدانید آیندگان به انتخاب شما  نگاه میکنند بعد از آن ظلم تاریخی،ما بخشیدیم و بارها گفتم شما هم ببخشید ولی انتقام میگیریم با رای دادن در روز ۱۱اسفند ماه و با کار و تلاش ، ولی هدفمان را گرفتار آن همه حرف پوچ نمی کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار