مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ملت ایران تا پای جان بر آرمان‌های خود پافشاری می‌کنند و این را در ایام دهه فجر نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 02 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان ظهر امروز جمعه (۱۳ بهمن ماه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، هیچکس در آن دوران احتمال نمی‌داد که انقلاب اسلامی با آن سرعت پیروز شود.

وی افزود: در سال ۱۳۴۲ جرقه‌های انقلاب اسلامی شروع شد با پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر و جریان سومی در دنیا ایجاد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه ایدئولوژی، رهبری و مردم اضلاع یک انقلاب است، تصریح کرد: حضور مردم به عنوان قاعده هرم انقلاب است و مردم با لبیک به رهبری امام خمینی (ره) پای انقلاب آمدند و اکنون نیز تا پای جان پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی ضرورت انعکاس خدمات انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: طی حیات انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف ایجاد شده است، با این وجود مشکلاتی هم وجود دارد.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: امروز ملت ایران سرافراز در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تشریح کرد: سه عامل مهم اسلام، رهبری عالمانه و ملکوتی امام خمینی (ره) یعنی نقش ولی‌فقیه و مردم پیروزی انقلاب اسلامی را در برابر طاغوت رقم زدند.

وی با بیان اینکه دهه فجر هویت نظام انقلاب و ملت ماست و دنیا انقلاب اسلامی را با دهه فجر می‌شناسد، بیان کرد: این دهه مظهر و تجلی عزم ملی ملت ما است، انقلابی که مرهون حضور حماسی مردم در عرصه‌های مختلف آن است.

حجت الاسلام جلیلیان به انتخابات آتی اشاره و اضافه کرد: همه ما سرباز نظام، ولایت و خادم مردم هستیم، هرگاه دشمنی دشمنان بیشتر شده، حضور مردم در صحنه نیز بیش از گذشته شده است، مطمئن باشید در انتخابات نیز شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار